kevine30 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 65 tusen ved hurtig hurtig handel! skal hente meg ny bil fredagen! og har foresten hentet nytt sprut i dag:) nest siste verson av megasquirt med 3 bars mappsensor og ledningsnett ble på 6000 kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 nå går denne for 61 tusen! kan ikke selge lavere en dette! FERDIG PRUTET! pga har kjøpt bruksbil! dette vil jeg påstå at dette er BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 det var en som sa han skulle hente bilen i dag, men ser ikke slik ut. var sikkert en som bare kjeddet seg å sa han skulle ha bilen på kødd! USERIØS kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 fikk du mappa/bremsa noe mer? kunne tenkt meg denne, men som før må m3'n bort først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 fikk du mappa/bremsa noe mer? kunne tenkt meg denne, men som før må m3'n bort først.. har ikke mappa/bremsa denne med det nye sprute nei. mangler å montere nye ledningsnett å nye coilan! for har ikke hatt tid å peng:P pga at jeg har kjøpt ny bruksbil. så løp å kjøp, er med masse deler og orginal motor og girkasse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Intrisert i inbytte med e21 + mellomlegg fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Intrisert i inbytte med e21 + mellomlegg fra meg? sendt deg PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hva med e30 m3 og mellommlegg ifra deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hva med e30 m3 og mellommlegg ifra deg hehe hehe:P du trur det ja, jeg selger denne pga at jeg har kjopt meg ny bruksbil (familebil)! men faar vell solgt m3? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 trudde denne kom til å gå fort jeg, for denne prisen! ser folk har et enkelt snik turbo bygg for 70-80 lapper som blir solgt så da må vell denne gå for 61 TUSEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 har akkurat kjøpt meg turbo-kit. hadde jeg ikke det hadde jeg kjøpt denne med en gang. billig! meeen kan hende at e30caben plutselig blir solgt (gammle eier vill kjøpe tilbake) å da sender jeg sms til deg med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 har akkurat kjøpt meg turbo-kit. hadde jeg ikke det hadde jeg kjøpt denne med en gang. billig!meeen kan hende at e30caben plutselig blir solgt (gammle eier vill kjøpe tilbake) da sender jeg sms til deg med en gang det hørtes bra ut, får håpe den blir solgt da:) for dette er BILLIG! vist du har tenkt å bygge selv så blir det alltid mye dyrere en ka du trudde, for det har jeg erfaring med:P lønner seg å kjøpe ferdig bygd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ikke så lett og selge bil for tidem virker de som. men hadde jeg ville bytta i alt mulig rart hadde m3'n vert borte for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 hehhe:P fått mye bytte forslag selv:P men jeg selger pga har kjøpt bruks bil å klarer ikke å sitte med 2 lån :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 hvist ønskelig saa kan denne selges som orginal 325, og selge turbomotor komplett utennom! men da blir prisen selfølgelig høyere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå