Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Dette er tapsprosjekt Kevin.. Med mindre du har lån på bilen ville jeg beholdt den.. Du kommer til å angre som fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Dette er tapsprosjekt Kevin.. Med mindre du har lån på bilen ville jeg beholdt den.. Du kommer til å angre som fy!! hvist det ikke har hvert for låne jeg har så har jeg bare beholdt den, kommer til å angre som FYY vist den blir solgt. men kan ikke sitte med 2 lån! taper over 90 lappa minst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 BUMP fint vinterprosjekt, montere ledningsnett og ha den paa ny mapping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Selger du compomotive felgene? Betaler kontant eller du kan få mine felger i bytte pluss mellomlegg til deg. 17" TSW felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 gjor ikke det nei, da disse passer bilen utnmerket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ka hadde du tenkt deg for bare motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ka hadde du tenkt deg for bare motor da? 40000 tusen KOMPLETT med alt som skal til aluminiums radiator, eksos, sprut, coiler, ledningsnett ja alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ka hadde du tenkt deg for bare motor da? 40000 tusen KOMPLETT med alt som skal til aluminiums radiator, eksos, sprut, coiler, ledningsnett ja alt:) Ok må tenke litt på det, har et par andre motorer på hand også. Er du åpen for bud evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ka hadde du tenkt deg for bare motor da? 40000 tusen KOMPLETT med alt som skal til aluminiums radiator, eksos, sprut, coiler, ledningsnett ja alt:) Ok må tenke litt på det, har et par andre motorer på hand også. Er du åpen for bud evt. ja, men ikke skambud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 bilen blir beholdt vist jobben jeg er i nå får flere jobb kontrakter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 alle fattige naa til dags eller ? evt saa laaner banken ut penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 vist det er eu kontroll folk er redd for, saa vist det er noen SERIOSE kjopere saa kan jeg prove og fikse dette med pris tilegg! turbomotoren kan selges for seg selv med ALT du trenger bensin pumpe og radiator og ic og rustfri eksos og maalere og absolut alt som trengs er med for 35000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 skal se om jeg faar tid til aa montere ledningsnette naar jeg kommer hjem naa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Hadde ikkje det vert for att eg allerede er godt igang så hadde eg lett kjøpt denne! Løp og kjøp folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Hadde ikkje det vert for att eg allerede er godt igang så hadde eg lett kjøpt denne! Løp og kjøp folkens!! ja mange som er intrissert, men blir liksom ikke noe ut av det.. eller folk kommer med bytte forslag. men jeg selger denne for aa bli kvitt eine laane:\ BILLIG JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå