Gå til innhold

e30 solgt,kun turbomotoren igjen,30 tusen ved handel før jul

kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde henta tvert om ikke jeg hadde en bil for mye allerede. kort vei er det også...

trur bare ikke folk som ikke har bygd bil før veit kor billig dette er, for dette ble over dobbelt saa dyrt en jeg trudde selv:P

kjekt med ein ekstra bil:D serr du treng det :) du kommer ikke til aa tape paa det :P er ikke saa langt heller nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh det irritere meg så grenseløst at jeg akkurat hadde kjøpt turbokit før du la ut dette :)

vill sååååå ha denne bilen!

Da selger du alt du har og kjøper denne, får mykje meir for penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naitsirk: har et tips til deg, dette sparer du veldig mye på... pluss at dette er lit groomere en snik-turbo bygg :P

danielo:

alle kompisan min e ganske sjokkert hvertfall :P for dem veit kor mye tid og peng jeg har lakt i denne!

|Ole| :

sant, for du veit kor mye ekstra som kommer i tillegg :P pluss at dette er mye grooommere :D

motoren er testet i benk i 5-tima sirka pluss testet den ROLIG etter veien en 1times tid maks! så å da fant jeg ut at det var en lekkasje på veiva atme girkassa den simringen ble skiftet... å kjøpt nytt sprut, så alle barnesykdomer er jo ordnet! jeg mangler kun å montere nye innkjøpte ledningsnett og kjøper ordner med mapping selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...