Gå til innhold

Ken Block gymkhana 3 del 2

Paal_e34
 Share

Anbefalte innlegg

syke syke mannen !! lurer på hvor mye han "trener" på slike baner og runder som vises, og hvor mye klipp og lim filmen er.. Akkurat sett den nå, å d eneste jeg hører i hodet mitt er " wooototototototoootottototototoo" liksom :lol:

Nei han eier alt som heter for kjøring med 4x4 ;) Pluss i margen fra min side alle fall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kan kjøre bil ja... vet at den forrige videoen han hadde stod det at det gikk med 4 dekk sett eller noe, så har nok feilet noen ganger først.

Lurer på hvordan solberg brødrene hadde klart seg hvis de skulle gjort noe sånt. Kan vanskelig tenke meg at de ikke hadde fått det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke syke mannen !! lurer på hvor mye han "trener" på slike baner og runder som vises, og hvor mye klipp og lim filmen er.. Akkurat sett den nå, å d eneste jeg hører i hodet mitt er " wooototototototoootottototototoo" liksom :lol:

Nei han eier alt som heter for kjøring med 4x4 ;) Pluss i margen fra min side alle fall !

d eneste jeg hører i hodet mitt er " wooototototototoootottototototoo" liksom

+1 lol :D haha lo godt av den commenten Jørgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Ken Block gjør er ikke VELDIG vanskelig om man får skikkelig utstyr og øvelsestid på seg. MEN man må selvsagt være anlagt for å kunne håndtere bil, og ha en enorm lærevilje i seg. Så er det bare å trene og trene og trene.

Se for deg at 500hk's 4x4 Fiestaer deles ut til ungdommer like hyppig som fotballer i 10-12 års alderen. Da skal jeg love dere det hadde blitt sinnsyke sjåfører der ute. Alle kan bli skikkelig gode med nok trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Ken Block gjør er ikke VELDIG vanskelig om man får skikkelig utstyr og øvelsestid på seg. MEN man må selvsagt være anlagt for å kunne håndtere bil, og ha en enorm lærevilje i seg. Så er det bare å trene og trene og trene.

Se for deg at 500hk's 4x4 Fiestaer deles ut til ungdommer like hyppig som fotballer i 10-12 års alderen. Da skal jeg love dere det hadde blitt sinnsyke sjåfører der ute. Alle kan bli skikkelig gode med nok trening.

Faktisk helt enig.. D der, som alt andre handler om øving øving og atter øving, å så klart må man være anlagt for å klare d, akkurat som d er med mange andre ting.. Oppsettet er nok optimalt, å vel så d, så d hjelper nok på også..

For all del, sier ikke at Ken ikke kan å kjøre bil altså!! For d kan han ;) Men d er ikke uoppnåelig for andre å klare d samme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men denne gangen har han ikke hatt mange forsøk på den løypa, på det meste så har har 3 forsøk slik jeg kan se rundt de grønne kjeglene, for det blir fire spor per runde..

jeg syns spesielt det han gjør på det trange partiet hvor han kjører rundt en kjegle, rett ut i en lengre sladd og så ned i en stillestående piruett er rått! det gjør du ikke om du ikke kan kjøre bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke filmer han lager, men så har han cash til det også. Alt er jo bare promo for DC Shoes (som han eier).

Forøvrig så tror jeg samtlige WRC-førere hadde klart det der like bra, og han har jo også prøvd seg i WRC i år uten så veldig stort hell? Men nå er det jo særdeles vanskelig å være i privatteam.

Men videoen må være mye klipp og lim, for det er jo øs pøs dassvått sånn plutselig midt i filmen - og så er det tørt igjen..

Just-turbodiesel, I mange av tilfellene kan de bare flytte kjegleoppsettet til et annet sted for å få blanke ark igjen. Men at han er en flink fører er vel hevet over enhver tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke filmer han lager, men så har han cash til det også. Alt er jo bare promo for DC Shoes (som han eier).

Forøvrig så tror jeg samtlige WRC-førere hadde klart det der like bra, og han har jo også prøvd seg i WRC i år uten så veldig stort hell? Men nå er det jo særdeles vanskelig å være i privatteam.

Men videoen må være mye klipp og lim, for det er jo øs pøs dassvått sånn plutselig midt i filmen - og så er det tørt igjen..

Just-turbodiesel, I mange av tilfellene kan de bare flytte kjegleoppsettet til et annet sted for å få blanke ark igjen. Men at han er en flink fører er vel hevet over enhver tvil!

Ken Block hadde faktisk noen 4 tid på noen etapper, på 33km fartsetappe på grus tapte han 24 sekunder.. det er ikke verst når han for det første ikke har god nok bil, for det andre er han nærmest nødt til å fullføre.. :wink:

Etter min mening er en god sjåfør en som kjører aggressivt og fort, Mads Østberg mener jeg er den beste sjåføren, for han angriper noe helt sinnsykt... mens disse linjekjørerne som vinner er jeg ikke så imponert over, selvsagt er Loeb den raskeste og "beste" sånn sett.. men han tør ikke å gå inn på tvers i svinger i 180 slik Mads gjør på smådøla-etappa... med et sjukt oppsett inn i nesten alle svinger.. det kaller jeg en god sjåfør, ikke den aller raskeste, men kjører fort og breit.. det er det som imponerer mest, da har man bilkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke det er så mye klipp og lim, banen er simpelthen vannet for det trikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...