Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har to video-innganger i tv-modulen som ligger i bagsjerommet. En for ryggekamera som blir valgt automatisk når en kontakt jordes, og en vanlig videoinngang som du velger på samme måte som du velger tv-kanal under "television".

Det er ingen problem å benytte seg av disse, men man må lage til/kjøpe egne kabler hvis man vil ha "vanlige" kontakter på disse.

Skrevet

Noen anelse om hvor man evnt får kjøpt en overgang til vanlig DIN-kabel da.

Jeg skal ha et overvåkningskamera i hestehengeren, og tenkte å ha en kontakt bak dekselet der cd-veksleren står.

Da drar jeg bare ledningen inn gjennom bakluka, når hengeren hektes på.

Skrevet

Det enkleste er å kjøpe slike som du stapper nedi kontakten til tv-tuneren.

Jeg regner med kameraet ditt bare har en vanlig gul plugg i enden? Isåfall plugger du bare den inn i en av de jeg linket til.

Skrevet

Jeg har forsåvidt noen slike liggende om du er interessert. Du kan få en for en symbolsk sum hvis jeg klarer å demontere den uten at den blir ødelagt.

Skrevet
Jeg har forsåvidt noen slike liggende om du er interessert. Du kan få en for en symbolsk sum hvis jeg klarer å demontere den uten at den blir ødelagt.

Takker for det, men for 15 euro inkl. frakt er det vel knapt verdt bryet med å demontere en gammel en. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...