kennny Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 bilen min stoppet på veg til skolen idag! det er en 325 e36 sedan har fri eksos pga blåst hull i skjøten mellom bakpotten og midt delen .. lokter svidd inne i bilen og den går ikke på tomgang nå når den har stått stille en stund. og den går seint opp i turtall. hva er gale ? :S HJELP ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 sikkert svidd av noe ledninger med varme eksosen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennny Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 kan godt vær .... skal se om jeg får bilen på bokk etter skolen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Eksoslekasjen skal ikke ha noe og si. Men vet du om den går på alle sylindre? Kommer noen spesielle lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennny Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 skulle skjekk om jeg fikk tenning iste, og da jeg tok av dekselet, så såg jeg med engang feilen =( 2-3 coiler hadde smeltetl =( noen formening om hva som kan ha gjort dette? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå