Rødbmw Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Har tatt over bilen til Haakjin her på forumet og er i full gang med å sveise rust, Kjøpte denne for ca 2 uker siden, og har siden det gjort en del, har sveiset beggekanalene, sveiset bagasjerom, og dørstokkene.. har også reparert takluka, da det manglet litt deler, som jeg kunne ta fra delebilen til broderen! bilen blir også bygget om til facelift, og har montert lykter med linser! Deler som er bestilt som jeg venter på: -40mm senkesett -Carbon emblemer -bærearmsforing -styrestag -div foringer i bakstilling -Infinity I leppe mer updates kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 viewtopic.php?f=11&t=155160 her er prosjekttråden til forrige eier!! tok over bilen slik den står ribbet, og holder på for fullt hjemme i garasjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Har puslet litt i garasjen i dag, fikk ordnet linselyktene mine, loddet på nye plugger som passet på lyktene, og til grøftlysene, så nå er alle lys i orden.. Står bare igjen å ordne de elektriske vindusheisene nå.. har manuelle liggende itilfelle jeg ikke finner ut av det! Prøvde også på 16" felgene fra en Golf 3.. og jeg ser jeg lengter etter senkesettet mitt. den er litt jekket opp på bildene så den er litt lavere enn dette! Fikk også tak i nytt baksete som jeg byttet ut med det utslitte jeg hadde fra før:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Steike Tor, blir da veldig bra dette I motsetning til hvordan det var til meg Denne kommer til å bli fin når du får den litt lavere hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Begynte med sparkling av kanalene, så er ikke lenge før det blir lakk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Monterte skinndørsidene i dag, samt teppe! Var hos Jørgen Lie her på forumet og kjøpte Cobra stoler av han! Hadde egentlig lyst på orginalstoler, men er fornøyd med disse! Fikk også ordnet det elektriske på vindusheisene! Gjenstår bare å skru fast motoren på skinnene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Ny carbon emblemer på plass: Kanaler klare for å få ett strøk med grunning: Gleder meg til å få lakkert den og ikke minst montere senkesettet jeg venter på!! Facelift bakfanger prosjekt: Begynner å bli bra innvendig også! Er snart ferdig med å reparere M-tech rattet mitt, så jeg får byttet ut med det stygge rattet som står på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Godt å se at bilen falt i gode hender Fant du ut hvilken fargekode det var eller skal du lakke hele bilen opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Opel 585 Hot red var den fargen med best match så vi satser på at det blir bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 hvordan er det å tilpasse facelift fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Skal ikke selge originalstolene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 -Foran så er det bare å skru på, men bak så blir det ikke helt perfekt, den er litt for lang egentlig.. skulle egentlig ha kuttet den rett av, tatt av 2 cm og plastsveiset den sammen igjen, men har dessverre ikke kunnskapen til å gjøre det, så blir bare stikkende litt utfor i første omgang!! har mere lakk så får ordne det senere om jeg får ånden over meg! Orginal stolene var dessverre allerede borte da jeg kjøpte bilen!! hadde jeg hatt de så hadde jeg beholdt de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Ser veldig bra ut dette! Stå på Du skal beholde X'n på denne? Forrige eier snakket mye om bakhjulstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Forrige eier har ikke peiling:P neida;) Forblir ix denne ja;) regner med jeg får igjen mer for den ved salg om den forblir slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå