Gå til innhold

Bmw e30 325IX ,rustsveising, facelift ombygging +++

Rødbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Har tatt over bilen til Haakjin her på forumet og er i full gang med å sveise rust,

t2cgmgs9rc715peclc1l.jpg

sqegcu7i0glj4ir6f2t1.jpg

h2h96z1au0vxfo2ic1hv.jpg

Kjøpte denne for ca 2 uker siden, og har siden det gjort en del, har sveiset beggekanalene, sveiset bagasjerom, og dørstokkene..

har også reparert takluka, da det manglet litt deler, som jeg kunne ta fra delebilen til broderen!

bilen blir også bygget om til facelift, og har montert lykter med linser!

Deler som er bestilt som jeg venter på:

-40mm senkesett

-Carbon emblemer

-bærearmsforing

-styrestag

omb7fnd77ky6bl08djz3.jpg

tnq3q1vaau33zedwo3vm.jpg

ko7op3zrpyc8dpjm1qyd.jpg

8v0otwmn3d9vy5xxuygp.jpg

-div foringer i bakstilling

-Infinity I leppe

mer updates kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har puslet litt i garasjen i dag, fikk ordnet linselyktene mine, loddet på nye plugger som passet på lyktene, og til grøftlysene, så nå er alle lys i orden..

Står bare igjen å ordne de elektriske vindusheisene nå.. har manuelle liggende itilfelle jeg ikke finner ut av det!:P

Prøvde også på 16" felgene fra en Golf 3.. og jeg ser jeg lengter etter senkesettet mitt. den er litt jekket opp på bildene så den er litt lavere enn dette!

Fikk også tak i nytt baksete som jeg byttet ut med det utslitte jeg hadde fra før:)

j8gs7ftdn73dzv056zbv.jpg

kawza5irbfqvllx92gm6.jpg

9uv5mun2grp5vi52uo5i.jpg

rk77zdnqosskl0dcvxsy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte skinndørsidene i dag, samt teppe!

ej3q9j72vcxryvvpyzm5.jpg

Var hos Jørgen Lie her på forumet og kjøpte Cobra stoler av han! Hadde egentlig lyst på orginalstoler, men er fornøyd med disse!

oblmazrbt8kcmmwxwo1p.jpg

Fikk også ordnet det elektriske på vindusheisene! Gjenstår bare å skru fast motoren på skinnene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny carbon emblemer på plass:

n3qzjdz4p1hvsegjcs2e.jpg

Kanaler klare for å få ett strøk med grunning:

p277tr2ui8jeycivu7tf.jpg

ees0utc0o5ydf7pz08rm.jpg

Gleder meg til å få lakkert den og ikke minst montere senkesettet jeg venter på!!

81rrq0ucqv034a4ep68c.jpg

kuxh2dwxddq1w76sx5k9.jpg

Facelift bakfanger prosjekt:

1sg6rc9iyizzydp2jjh3.jpg

l7h3ynt69ca6q6qz1m8d.jpg

567iufjzjqv5beg8zvwq.jpg

Begynner å bli bra innvendig også! Er snart ferdig med å reparere M-tech rattet mitt, så jeg får byttet ut med det stygge rattet som står på nå!

1fhgsryprjumy13v7q0l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Foran så er det bare å skru på, men bak så blir det ikke helt perfekt, den er litt for lang egentlig.. skulle egentlig ha kuttet den rett av, tatt av 2 cm og plastsveiset den sammen igjen, men har dessverre ikke kunnskapen til å gjøre det, så blir bare stikkende litt utfor i første omgang!! har mere lakk så får ordne det senere om jeg får ånden over meg!

Orginal stolene var dessverre allerede borte da jeg kjøpte bilen!! hadde jeg hatt de så hadde jeg beholdt de også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...