Haakjin Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Forrige eier har ikke peiling:P neida;) Forblir ix denne ja;) regner med jeg får igjen mer for den ved salg om den forblir slik:) Døhhh! Var bare de første dagene etter at jeg kjøpte den jeg vurderte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bære erta dæ Håkon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Skal ikke selge originalstolene da? Nei d skal han ikke, for de kjøpte jeg av Håkon før han solgte den videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bære erta dæ Håkon:) -.- Skal ikke selge originalstolene da? Nei d skal han ikke, for de kjøpte jeg av Håkon før han solgte den videre Das Stimmt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bære erta dæ Håkon:) -.- Skal ikke selge originalstolene da? Nei d skal han ikke, for de kjøpte jeg av Håkon før han solgte den videre Das Stimmt! dust som solgte de!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 dust som solgte de!! Dustere han som kjøpte de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Var på Eu kontroll i dag fikk 5 toer feil og en 1 er feil *klamring bensinpumpe mangelfull *fjernlys feil innstilling *tåkelys foran virker ikke *batteri ikke festet *slakke i de stagene som går fra stabstag og opp i demper og 1er feil på eksoslekasje på bakpotta! Dro rett hjem å fikset : *fjernlyset *lagde en ny festebrakett til bensinpumpa *festet batteriet skikkelig Tåkelysene har jeg ikke koblet opp enda, derfor feil:P skal fikses snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Dette er jo feil du viste om, hvorfor viste du den slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 visste ikke om de slakke stagene så hadde ikke fått den eu godkjent åkke som!! får ordnet stagene i morgen tenker jeg så da er alt i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå