Saltkjelen Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Har følgende som jeg ønsker å bli kvitt: E39 frontfanger, pre-face kompl. med lykter, deksler og lister, u stålbjelke, Biarritzblå met. solgt E39 bakfanger, pre-face kompl med lister, uten PDC og stålbjelke. solgt E60 frontfanger, pre-face u tåkelys, ett deksel, for biler med PDC u stålbjelke, Safirsort met. solgt E60 sideskjørt, org pre-face: solgt E60 M5 deksel til lyktespylere h/v side 50kr E60 M5 braketter for luftinntak 50kr pr side. E60 M5 skiltplate foran 200kr E39 baklykter orange pre-face h/v side solgt E60 tåkelys v. side, brukt men forholdsvis pen. 200kr E60 M-tech tåkelys foran, nye ubrukte - solgt E60 org. grill h/v side, nesten ubrukt 450kr E60/E61 520d framfjærer, kjørt med ca. 10.000km på fabrikkny bil. bud E39 V8 fjærer foran/bak. bud 15" org BMW, sittet på E39 med vinterdekk. solgt E39 speil med varme, inkl. LED lys. Løse speildeksler, men sitter fint på. solgt E60 speil med varme, safirsort met. solgt Bilder kommer fortløpende. Ønsker først og fremst bud på delene. Delene befinner seg i Lørenskog, men kan fint sendes og/eller være behjelpelig med frakt. Fraktkostnader kommer i tillegg.
StianA Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 E39 frontfanger, pre-face kompl. med lykter, deksler og lister, Biarritzblå met. er det m-teck eller orginal?
Saltkjelen Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Dette er en original fanger desverre.
nightmare Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 hva skal du ha for tåkelyktene, og venstre deksjel ? som er i orginalfanger`n hvordan er tilstanden på dette? klart glass, sprekk/steinsprut? skriv gjerne svar på pm da det blir enklere å svare mvh Benjamin
Saltkjelen Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Vil sjekke tilstanden på det i morgen, men tåkelysene mener jeg er hele og pene uten noe særlig steinsprut. Kom gjerne med ett bud på delene, vil i utgangspunktet selge fangeren komplett med delene, men er budet riktig er det ingenting i veien for det..
nightmare Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 vel. er vel begrensa hvor dyrt det kan bli da. koster jo ikke så mye på ebay lix. men ta og sjekk tilstanden. og gi meg tilbakemelding. jeg skal til oslo i helgen, så da har jeg mulighet til å hente. jeg vet ikke hva du vil ha for delene så synes det er vanskelig å anslå no pris. men ikke så mange hundrelappene.
Saltkjelen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Har også følgende for salg: E39 org. speil (biarritzblå met) med LED lys (kobles på dørlyset i bunn av dørtrekk el likn) E60 org. speil (Safirsort met)
nightmare Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 ok. hva skal du ha for tåkelyktene da? jeg så ikke noe deksjel på bildene, men det kan jo hende du har det liggende. jeg er i oslo fram til mandag iallefall. er i sentrum..
Saltkjelen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Har dekslene også. Vil egentlig selge komplett, men du kan få det for en 500-lapp.
nightmare Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 400 spenn, kan du få av meg. er student, så har ikke så mye med penger. og om du kan frakte det til enten sandefjord/ eller oslo sentrum. så ville det vert supert dama mi kan ta det imot i oslo, fordi ho bor der hele tide. jeg er bare der innimellom i helgene. skjønner at du vill helst selge dette helt. men det er iallefall noe penger da. håper det ikke er for myr styr å sette de på min bil, i og med at jeg ikke har dette orginalmontert på min e39. men skal nok få det til. mvh Benjamin
Saltkjelen Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Jeg skal tenke på det nightmare og så kommer jeg med en tilbakemelding i løpet av morgendagen tenker jeg. Kom med bud på delene da dette må bort! Kan være behjelpelig med frakt, men fint om dette hentes. Felgene: Har ett sett originale felger som har sittet på en 2001 E39 touring som jeg ønsker å kvitte meg med. Det sitter vinterdekk i størrelse 205/65 R 15 av dekkmerke Espia. Felgene er like rund baut og er i 7x15 med ET20. Vinterdekkene holder vel en sesong til. De er hele og pene, men den ene felgen har ett lite merke etter kantkjøring og den andre felgen har ett bittelite hakk. Ønsker å motta bud da disse bare opptar plass og ikke blir brukt.
Saltkjelen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Kan som nevnt være behjelpelig med frakt.
Saltkjelen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Med lys ser de slik ut. Utseendemessig er de helt like alle andre E39 speil, men bør pusses ned og lakkes på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå