stiansk Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Heisann : )!. Vil gjerne ha tips om hva dere syns jeg kan gjør med bilen for å få den enda mer gromere ! Det som er gjort med bilen: -Byttet lykter foran og bak. -Nye speil -Satt på en liten spoiler -Felger (Bilen ble også opplakkert i samme farge i 2008) Noen Bilder: Front/Grill Bak: Hele Bilen: Takke for alle forslag! =)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 skriker etter litt senking.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 skriker etter litt senking.. Ye;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Senking, pluss og bytte ut de frontlyktene. Ser veldig jalla ut med sånne angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 bytte ut de frontlyktene. Ser veldig jalla ut med sånne angeleyes. Takk for tipset Men liker faktisk de lyktene. Kommer ikke til å endre de;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Velkommen til bimmers.no:) Tips ja: Senking, M5 frontfanger og bakfanfer, M5 eksos, nye frontlyter da amrikanske frontlykter, nye felger, og shadowline. Får du på dette så får du deg en utrolig grom E39, riktig farge og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Velkommen til bimmers.no:)Tips ja: Senking, M5 frontfanger og bakfanfer, M5 eksos, nye frontlyter da amrikanske frontlykter, nye felger, og shadowline. Får du på dette så får du deg en utrolig grom E39, riktig farge og:) Takk for det : )!, M5 frontfanger og bakfanger samt shadowline blir neste : )!, Lyktene og felgene får vente . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Grattis med e39. Ny grill bør du få deg, og bytt ut de orange blinkelyspærene med kromepærer.. da slipper du det orange skjæret i lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Angel Eyes Synest de ble ganske stilig Grøftelys er nå ankommet og skal monteres i løpet av helgen : )! Carbon Emblem er også montert : D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Fint utgangspunkt og bra planer=) Nesten sånn min så ut da jeg kjøpte min^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Har nå også fått montert Grøftelys ! Front Hele Bilen Hele Bilen igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 jeg ville ha gjort: bytte lykt fram og bak bytta til m5 speil senk større felger m frontfanger eller noe slags leppe til den du har nå Men det er min smak, hvis du liker bilen din så trenger du ikke å høre på oss. tenk om alle hadde lik smak, det hadde vært kjedelig. ellers så ser bilen fin ut og velkommen til forumet tror det finnes en samletråd for e39 - finner mye bra inspirasjon der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Få den ned 60-70 mm så er mye gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 M5 Front M5 Skjørter M5 Rumpe M5 Speil Noen andre frontlykter, de var grusomme, kjøpt noe Hella elr no (beklager sterkt uttrykk^^,) Coilovers med MASSE senk (F.eks. FK Königsport, høyde og hardhets justerbare til en OK pris) Dekkstrekk og opppussing av felgene Sote ruter helt frem og til sist, men ikke minst, TILTE takluka di Bilen har meget bra potensiale =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 "M5 skjørter" ...Den var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå