StianA Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 dette du tenker på? subframe disaster
StraightSix Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Huff, føler dette forekommer svært ofte, spesielt etter man er blitt oppmerksom på problemet På den andre siden har jo BMW en utvidet garanti på dette. Mener det var 10 år eller noe? Så du kan jo ha flaks og få en evt. reparasjon dekket.
StianA Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 æsj hadde det vært i 2008 så hadde det jo vært innenfor da men men fårhåpentligvis er det ikke subframe disaster men får sjekke det, hvis det er det hva må jeg gjøre da? finne frem sveise apperatet mitt ?
StraightSix Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 æsj hadde det vært i 2008 så hadde det jo vært innenfor da men men fårhåpentligvis er det ikke subframe disaster men får sjekke det, hvis det er det hva må jeg gjøre da? finne frem sveise apperatet mitt ? Ned med bakstillingen, kutte vekk området med sprekker, sveise inn nytt gulv (evt. enkelte deler av gulv) og forsterke med M3 forsterkninger. Skal visst være greit hvis man er flink med slikt. Viktig å være nøyaktig da
StianA Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Typisk ass egentlig, akuratt kosta på bilen masse for og få den igjennom eu kontrollen også skjer slikt :/ hørtes ut som en evig strev av en jobb også da men hvor får man kjøpt det jeg trenger da`? koed?
StraightSix Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Typisk ass egentlig, akuratt kosta på bilen masse for og få den igjennom eu kontrollen også skjer slikt :/hørtes ut som en evig strev av en jobb også da men hvor får man kjøpt det jeg trenger da`? koed? Det trenger ikke være et strev men det er et must at man har med noen som virkelig kan dette. Det må gjøres ordentlig for at ikke man få skjevheter osv. Men hørt om folk som har kommet langt med 10 000, en garasje, forsterkningsplater fra m3 og endel arbeidstimer. Hvor lang tid man bruker kommer jo an på kompetansen man har. Vet at http://www.gsbildeler.no har forsterkningskit, iallefall til e36..
StianA Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 må nesten ta og sjekke da, trenger jo ikke å være det som er feil selv om det er rust der. skal ta og sjekke opp jeg. 10000 kr sykt da Edit: bilen var på eu kontroll sist uke? bør ikke verkstedet ha reagert på dette dersom bilen har subframe disaster? syntes det er litt merkelig i grunn da.
325ti Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Jo. det burde de så absolutt!!. Men ikke grav deg ned i driten før du ffaktisk finne ut om det er de som er problemet;)
StraightSix Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 må nesten ta og sjekke da, trenger jo ikke å være det som er feil selv om det er rust der. skal ta og sjekke opp jeg. 10000 kr sykt da Edit: bilen var på eu kontroll sist uke? bør ikke verkstedet ha reagert på dette dersom bilen har subframe disaster? syntes det er litt merkelig i grunn da. Som oftest er det ikke det som er skjedd nei, men er uansett nødvendig å sjekke 10 000 er småpenger i forhold til hva de tar for å utbedre en slik skade på verksted, her snakker vi 30 - 50 000, OM de i det hele tatt gidder å ta på seg et slikt oppdrag
Kentan-racing.com Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Det kan fort være mye jobb.. e36 må eller bør man ned med tanken også.. Så slipe rent alt sammen.. Sveise sammen det orginale.. Så punkte på plass forsterkninger for så å helsveise.. Kan gjerne legge inn ennå mere stål å rundt festene.. Men har du arbeidslyst og sveiseapparat er du nesten i mål! trenger ikke koste deg mange kr om du gjør det selv.. toppen 3000 i forsterkninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå