m-alpin Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Jeg bare lurte på de lyktene til venstre som er helrøde om det er mhw? Har hele tiden trodd det,men så nå at det er bmw stempel på glasset!! stod på en e30 mtechII. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 For vanskelig å se av bildet ditt. Men om det står BMW stemplet i plasten, så kan jeg nesten garantere deg at de bare er sprayet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 ikke sprayet nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Mhw lagde 2 sett med baklamper. Du har begge 2 på bilde der, jeg tar gjerne de til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Mhw lagde 2 sett med baklamper. Du har begge 2 på bilde der, jeg tar gjerne de til høyre! hehe,det gjør du nok ja nei,de står bare på hylla i garasjen i tilfelle det dukker en ny e30 opp engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Få et bedre bilde da? Jeg har MHW lykter på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Få et bedre bilde da?Jeg har MHW lykter på bilen min. ikke hjemme nå,men mine er prikk like dine så er sikkert mhw det å da. mener å ha sett et bilde av begge sett i en salgsannonse en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå