316 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Hei folkens! Jeg har en BMW E30 som trenger litt renovering. Det dreier seg om rustsveising av jekkfester foran, muligens litt av kanalene (den skjøten under førerdør hvertfall) og begynnelsen av kanalen/slutten av skjermen på begge sider foran. Den har også behov for et strøk lakk i orginalfargen, men først og fremst rustsveising da lakken kan vente Har du tid, peiling og behov for penger i vinter? Hvis jeg ikke får noen til å hjelpe meg snart, så selges dessverre bilen. Holder til i Hedmark, fint om du også gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_frantz Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 hvor i hedmark bor du? har du bilder av rusta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Elverum. Kan ordne bilder av det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_frantz Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 okei:) den er grei:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts