Saltkjelen Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Ønsker å kvitte meg med en Thule skiboks / takboks ettersom jeg ikke har behov for den. Mangler festene fra boksen og ned til stativ, men her har jeg i alle år brukt en eksosklemme og dette har fungert utmerket. Gi bud, opptar bare plass. Befinner seg i Oslo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barri Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 500,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
barri Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerE46 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 600 kr. Kan hente til fredag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Beklager manglende tilbakemeldinger til dere som har henvendt dere på boksen, men pga. bortkommende nøkler så har forsåvidt ingen boks noen nytte. Barri har imidlertid forkjøpsrett etter avtale dersom nøklene dukker opp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaymondJ Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Låsesett fåes kjøpt fra thule, tror ikke det koster mange kroner... Tror forresten det er en kurant sak å få nøkler til låsene du har også, fra Thule! Ring en forhandler og hør! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts