Ramsen Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Har ganske so nylig gått i innkjøp av en 89 mod 325i Turbo med M-tech 2 So tenkte eg skulle lage en prosjekt tråd om denne bilen.. Men har nettopp reist på sjøen igjen no, so då får ikkje eg gjort so masse før om 4 veker med bilen.. Motoren har defekt toppakning, so skal begynde å overhale på den når eg kommer heim igjen.. Tenkte å ta ut heile motoren å få skifte alt av pakninger, lager osv. Men må først sjå kor mye gale der er! Her er litt info om bilen, so eg kommer på i farten Interiør og Eksteriør: Det er ikke en original M-Tech bil. Men alt av M-Tech stylingen er original. Den er godkjent senket med Bilstein dempere framme og bak. M-Technic innstigslister M-Tech 2 ratt ///m mattesett E36 sportskinn framme Sorte klarglass baklykter Sotet blinklys framme Xenon i nærlys E36 servotannstang Takluke Felger: GS Blackline 7*17`` (215/40-17) Motor: Turbo er en XS T3/E04 hybrid turbo Rustfritt grenerør 3`` eksos heile veien bak med ei bakpotte Tillegg innsprut MF2 med 2 ekstra dyser som sitter føre gasspjeld Pianotråder i blokken Kat stempler med senket komp til 8:1 ARP topploksbolter Stereo: Panasonic 7`` touch DVD spiller 5,5`` focal frontsett 6*9`` boston bakhøytalere 4 kanal forsterker Har henta litt info frå forrige eigar om bilen
Ramsen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Legger ut noen bilder av bilen
325ti Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Hva er planene da? denne er jo kjent for oljeforbruk osv, pen og se på
bmwkizn Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Skikkelig pent eksemplar av en E30 du har der
Ramsen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Takker for de planene da? denne er jo kjent for oljeforbruk osv, pen og se på Planen er å få ut motoren, slik at den kan få en full overhaling Pågrunn av gåen toppakning..
-Roger- Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Gratulerer med fet bil Denne har jeg faktisk eid selv en gang i tiden Kunne godt tenkt å hatt den tilbake...
Ramsen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Takker Liker godt bilen eg.. men har ikkje fått prøvd den so mykje pågrunn av toppakningen Men de blir kjekt å få den til igjen.. Har heile vinteren å skru på, so de blir gøy når sommeren kjem igjen
Nyggen Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Sjå der ja Ramsen He å styre med i vinter no,blir knall ditte here
Ramsen Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Bilde av begge bilane eg har no
Ramsen Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Sjå der ja Ramsen He å styre med i vinter no,blir knall ditte here Du JT so he laga dej brukar på bimmers? Blir sikkert nokk å styre med i vinter kan ej tenke mej
furis81 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Må væl slenge mej på her so ej fe sjå kor det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå