kevine30 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 cirka det ja:) vi begynte kl 12 og holdt på helt til kl 10-11 tia på kvelden. så fra 12 til 4 neste dag:S vart dyrt det ja gitt:P men slapp unna med moms og noen timer heldig vis. ble 11000 på meg:S for det ble noe tull med MS (Første utgave av MS DRITT) og triggerføler. så derfor har jeg invistert i neste siste verson av MS nå Blir sikkert fort noen timer går eg utifrå.. Men det koster å vere kar vettø bare sørg for at alt fungere før du stekk å mappa det:) så blir det ikke så dyrt:P
Ramsen Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 No har eg endelig komt meg heim igjen frå sjøen, so no har eg begyndt so smått med å få ut motoren. Har kobla ifrå det meste so trengst, berre motorfesta og girkassefeste som står igjen. Men venta på en elefantjekk, slik at eg kan få løfte ut motoren.. Før eg begynde å demontere. Etter eg har demontert det meste so skal til.
Ramsen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Har fått gjort litt med bilen idag også. Tatt motoren ut av bilen, å spent den opp i motorbokken Legger ut noen bilder av dagens arbeid
Ramsen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Ny motorbokk??? Bra du står på Ramsen Er ikkje din motorbokk, vist du trudde det JT?? hehe He faktisk vore sta å kjøpt meg motorbokk sjølv
Nyggen Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Ny motorbokk??? Bra du står på Ramsen Er ikkje din motorbokk, vist du trudde det JT?? hehe He faktisk vore sta å kjøpt meg motorbokk sjølv Flott deeee :applause:Pøs på med bilder
Nyggen Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Funne noe ang lekkasjen da? Eller ser det bra ut...
Ramsen Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Funne noe ang lekkasjen da? Eller ser det bra ut... Greie ikke å sjå noe so gjer at lekkasjen er der.. men trur eg går for trykktesting av toppen når den skal planslipast so får dei sjekke om blokka også er rette..
Ramsen Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 Fått spylt heile bilen med varmtvannsvasker idag
Ramsen Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Følger med her Satser på E30 til jeg er 17 E30 er saker vettø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå