Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
cirka det ja:) vi begynte kl 12 og holdt på helt til kl 10-11 tia på kvelden. så fra 12 til 4 neste dag:S vart dyrt det ja gitt:P men slapp unna med moms og noen timer heldig vis. ble 11000 på meg:S :P for det ble noe tull med MS (Første utgave av MS DRITT) og triggerføler. så derfor har jeg invistert i neste siste verson av MS nå:)

Blir sikkert fort noen timer går eg utifrå..

Men det koster å vere kar vettø :P

bare sørg for at alt fungere før du stekk å mappa det:) så blir det ikke så dyrt:P

• 2 weeks later...
  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

No har eg endelig komt meg heim igjen frå sjøen, so no har eg begyndt so smått med å få ut motoren. Har kobla ifrå det meste so trengst, berre motorfesta og girkassefeste som står igjen. Men venta på en elefantjekk, slik at eg kan få løfte ut motoren..

Før eg begynde å demontere.

2bos125wpa3uxcynae7t.jpg

Etter eg har demontert det meste so skal til.

bm1xjfd9cmrr235kpowl.jpg

Skrevet

Har fått gjort litt med bilen idag også. Tatt motoren ut av bilen, å spent den opp i motorbokken :)

Legger ut noen bilder av dagens arbeid :wink:

nitpybhoc8jl0pjjjbnd.jpg

btztc6eunb1r8qa2t0be.jpg

z3dw9p6a5jkhiapjm717.jpg

q16178dmns59g8gu46yv.jpg

Skrevet
Ny motorbokk??? :D Bra du står på Ramsen :applause:

Er ikkje din motorbokk, vist du trudde det JT?? hehe :D He faktisk vore sta å kjøpt meg motorbokk sjølv :wink:

Skrevet
Ny motorbokk??? :D Bra du står på Ramsen :applause:

Er ikkje din motorbokk, vist du trudde det JT?? hehe :D He faktisk vore sta å kjøpt meg motorbokk sjølv :wink:

Flott deeee :applause:Pøs på med bilder :D

Skrevet
Funne noe ang lekkasjen da? Eller ser det bra ut...

Greie ikke å sjå noe so gjer at lekkasjen er der.. men trur eg går for trykktesting av toppen når den skal planslipast :) so får dei sjekke om blokka også er rette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...