Gå til innhold

Hjelp til alarm i min bil nr 2. Mistet fjernkontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet fjernkontrollen som går til DEFA alaramen min i bilen. Når jeg låste med nøkkel trodde jeg ikke at den ble aktivert, men det ble den. Hva kan jeg gjøre for å slå den av? Jeg har en mistanke om at den kan ligge inni bilen, men det ser litt mistenksomt ut når jeg ligger og roter i bilen med alarmen hylende, selv om jeg har nøklene...

Skrevet
Jeg har mistet fjernkontrollen som går til DEFA alaramen min i bilen. Når jeg låste med nøkkel trodde jeg ikke at den ble aktivert, men det ble den. Hva kan jeg gjøre for å slå den av? Jeg har en mistanke om at den kan ligge inni bilen, men det ser litt mistenksomt ut når jeg ligger og roter i bilen med alarmen hylende, selv om jeg har nøklene...

Jeg mener det er en A B kode til alarmen din. de fleste defa har det. Når du lukker opp pansere ditt, Og på selve defa boksen skal det væra 2 knapper. A og B. trykk inn den koden du har til din bil. Så skal den slutte å hylle. Det er en sånn sikkerhet hvis du er tom for batteri i nøkelen, Men jeg vet ikke om de har fjernet den på nyere biler.

Eller så kan du ringe til naf. De har også en teknik til å få den holde kjeft.

Det skal også væra en kode hvor du skrur alarmen helt av.

Skrevet

det er 2 ledninger som du kan klippe og koble sammen, da deaktiverer du hele alarmen, husker dessverre ikke hvilke det er nå men jeg kan finne det ut hvis du vil koble ut alarmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...