Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Når skal du fjerne modællnavnet på rompa a?

Alt til sin tid ;)

Liker! :) Meget fin bil Jørgen ;)

Takk for det :) Fikk et lite stalltips om senkeskåler foran, det vil kanskje gjøre susen med et enda bedre look ;) Skulle vært litt ned egentlig..!

knall tøff godt felgvalg :)

Fornøyd jeg ja! 8) Overrasket over dekkene også egentlig.. Lite støy til å være såpass store, samt null sporing.. Positivt :)

Skrevet

pen bil i riktig farge! må innrømme at jeg i utgangspunktet var på jakt etter lm-blå selv, en av de penere fargene hos bmw!

ser du har samme erfaringen som meg ang. å gå til større felger, uten runflatdekka. helt utrolig for en forskjell! gikk selv fra 225/45-18 og 255/40-18 til 235/40-19 og 265/35-19 fra gs med falken dekk og angrer ikke et sekund, mindre sporing, mindre støy og mye bedre utseende :D

Skrevet
Fine felger du har handla deg, passer bilen stort godt! :)

Takk :) Fornøyd er jeg!! Håper bare de holder finish`en, og ikke starter å flasse av klarlakk.!

pen bil i riktig farge! må innrømme at jeg i utgangspunktet var på jakt etter lm-blå selv, en av de penere fargene hos bmw!

ser du har samme erfaringen som meg ang. å gå til større felger, uten runflatdekka. helt utrolig for en forskjell! gikk selv fra 225/45-18 og 255/40-18 til 235/40-19 og 265/35-19 fra gs med falken dekk og angrer ikke et sekund, mindre sporing, mindre støy og mye bedre utseende :D

Jo takk :) Var i grunnen ikke aktuelt med noe annet en LM-blå for min del, men hadde hvit og sparkling grapithe grey som "reserve-alternativer" om ikke jeg fant den riktige bilen i blå. Lette i 4mnd etter denne :roll:

Ja, er så stor forskjell at jeg fatter ikke hvordan det er mulig. De var OK å kjøre på de runflatdekka, sånn mtp veigrep osv, men de spora jo så inni natta at d var fantastisk. Helt enig, falken-dekkene fungerer bra, og 20" sporer ikke en halv millimeter en gang :)

Skrevet

4 mnd ja! er nok ikke langt unna det jeg satt og kikka etter bil selv :P stilte egentlig krav til navi proff og hifi anlegget da jeg er litt for glad i dingser og unødvendige ting. har ingen av delene i min bil og må ærlig innrømme av jeg savner de egentlig ikke, selv om det hadde vært kjekt å ha :P

kan ikke fatte og begripe at bmw leverer bilene sine med runflatdekk originalt, uten at man kan velge de bort! dekkene ødelegger mer enn man skulle tro.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har faktisk fått bestilt senkeskåler fra Parts and Retard`s nå, etter anbefalinger fra H_Rexten, så håper på at d blir bra etter disse er montert foran :) Disser senker ca 10-20mm foran.. Om ikke det holder, så kommer nok justerbart etterhvert... Er i grunnen for høy nå.... ALT for høy.......

• 4 weeks later...
Skrevet

Få en liten bildeupdate av sticker'en du fikk av meg til å ha på e30'n.. :P Hehe.. Gløtta såvidt i ste når jeg var nedom deg at den var kommet på bilen.. ;) Hehe...

Skrevet

Må få ferdig veien til huset og vaske bilen først ;) Dessuten er dette tråden til E91`n om du ikke la merke til det :lol::applause:

Skrevet

Liker felg valget og bilen din :D (utrolig nok noe kjent med hele bilen :P)

Må holde oss oppdatert på dette med senke skålene, vurderer det selv på min :)

Skrevet

Takk det samme 8)

Senkeskåler er montert, og fungerer utmerket :) Ble jevn og fin høyde mellom dekk/hjulbue foran og bak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...