Mering90 Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Liker! Meget fin bil Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 knall tøff godt felgvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Når skal du fjerne modællnavnet på rompa a? Alt til sin tid Liker! Meget fin bil Jørgen Takk for det Fikk et lite stalltips om senkeskåler foran, det vil kanskje gjøre susen med et enda bedre look Skulle vært litt ned egentlig..! knall tøff godt felgvalg Fornøyd jeg ja! Overrasket over dekkene også egentlig.. Lite støy til å være såpass store, samt null sporing.. Positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Fine felger du har handla deg, passer bilen stort godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 pen bil i riktig farge! må innrømme at jeg i utgangspunktet var på jakt etter lm-blå selv, en av de penere fargene hos bmw! ser du har samme erfaringen som meg ang. å gå til større felger, uten runflatdekka. helt utrolig for en forskjell! gikk selv fra 225/45-18 og 255/40-18 til 235/40-19 og 265/35-19 fra gs med falken dekk og angrer ikke et sekund, mindre sporing, mindre støy og mye bedre utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Fine felger du har handla deg, passer bilen stort godt! Takk Fornøyd er jeg!! Håper bare de holder finish`en, og ikke starter å flasse av klarlakk.! pen bil i riktig farge! må innrømme at jeg i utgangspunktet var på jakt etter lm-blå selv, en av de penere fargene hos bmw!ser du har samme erfaringen som meg ang. å gå til større felger, uten runflatdekka. helt utrolig for en forskjell! gikk selv fra 225/45-18 og 255/40-18 til 235/40-19 og 265/35-19 fra gs med falken dekk og angrer ikke et sekund, mindre sporing, mindre støy og mye bedre utseende Jo takk Var i grunnen ikke aktuelt med noe annet en LM-blå for min del, men hadde hvit og sparkling grapithe grey som "reserve-alternativer" om ikke jeg fant den riktige bilen i blå. Lette i 4mnd etter denne Ja, er så stor forskjell at jeg fatter ikke hvordan det er mulig. De var OK å kjøre på de runflatdekka, sånn mtp veigrep osv, men de spora jo så inni natta at d var fantastisk. Helt enig, falken-dekkene fungerer bra, og 20" sporer ikke en halv millimeter en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 4 mnd ja! er nok ikke langt unna det jeg satt og kikka etter bil selv stilte egentlig krav til navi proff og hifi anlegget da jeg er litt for glad i dingser og unødvendige ting. har ingen av delene i min bil og må ærlig innrømme av jeg savner de egentlig ikke, selv om det hadde vært kjekt å ha kan ikke fatte og begripe at bmw leverer bilene sine med runflatdekk originalt, uten at man kan velge de bort! dekkene ødelegger mer enn man skulle tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Har faktisk fått bestilt senkeskåler fra Parts and Retard`s nå, etter anbefalinger fra H_Rexten, så håper på at d blir bra etter disse er montert foran Disser senker ca 10-20mm foran.. Om ikke det holder, så kommer nok justerbart etterhvert... Er i grunnen for høy nå.... ALT for høy....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Få en liten bildeupdate av sticker'en du fikk av meg til å ha på e30'n.. Hehe.. Gløtta såvidt i ste når jeg var nedom deg at den var kommet på bilen.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Må få ferdig veien til huset og vaske bilen først Dessuten er dette tråden til E91`n om du ikke la merke til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Liker felg valget og bilen din (utrolig nok noe kjent med hele bilen ) Må holde oss oppdatert på dette med senke skålene, vurderer det selv på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Takk det samme Senkeskåler er montert, og fungerer utmerket Ble jevn og fin høyde mellom dekk/hjulbue foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Ønsker bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Skal prøve å få til noe i morgen om det ikke regner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Raska vei noen bilder i sta. Her er det montert senkeskåler. Hengerfeste er kult Leketid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå