Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når skal du fjerne modællnavnet på rompa a?

Alt til sin tid ;)

Liker! :) Meget fin bil Jørgen ;)

Takk for det :) Fikk et lite stalltips om senkeskåler foran, det vil kanskje gjøre susen med et enda bedre look ;) Skulle vært litt ned egentlig..!

knall tøff godt felgvalg :)

Fornøyd jeg ja! 8) Overrasket over dekkene også egentlig.. Lite støy til å være såpass store, samt null sporing.. Positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil i riktig farge! må innrømme at jeg i utgangspunktet var på jakt etter lm-blå selv, en av de penere fargene hos bmw!

ser du har samme erfaringen som meg ang. å gå til større felger, uten runflatdekka. helt utrolig for en forskjell! gikk selv fra 225/45-18 og 255/40-18 til 235/40-19 og 265/35-19 fra gs med falken dekk og angrer ikke et sekund, mindre sporing, mindre støy og mye bedre utseende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger du har handla deg, passer bilen stort godt! :)

Takk :) Fornøyd er jeg!! Håper bare de holder finish`en, og ikke starter å flasse av klarlakk.!

pen bil i riktig farge! må innrømme at jeg i utgangspunktet var på jakt etter lm-blå selv, en av de penere fargene hos bmw!

ser du har samme erfaringen som meg ang. å gå til større felger, uten runflatdekka. helt utrolig for en forskjell! gikk selv fra 225/45-18 og 255/40-18 til 235/40-19 og 265/35-19 fra gs med falken dekk og angrer ikke et sekund, mindre sporing, mindre støy og mye bedre utseende :D

Jo takk :) Var i grunnen ikke aktuelt med noe annet en LM-blå for min del, men hadde hvit og sparkling grapithe grey som "reserve-alternativer" om ikke jeg fant den riktige bilen i blå. Lette i 4mnd etter denne :roll:

Ja, er så stor forskjell at jeg fatter ikke hvordan det er mulig. De var OK å kjøre på de runflatdekka, sånn mtp veigrep osv, men de spora jo så inni natta at d var fantastisk. Helt enig, falken-dekkene fungerer bra, og 20" sporer ikke en halv millimeter en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd ja! er nok ikke langt unna det jeg satt og kikka etter bil selv :P stilte egentlig krav til navi proff og hifi anlegget da jeg er litt for glad i dingser og unødvendige ting. har ingen av delene i min bil og må ærlig innrømme av jeg savner de egentlig ikke, selv om det hadde vært kjekt å ha :P

kan ikke fatte og begripe at bmw leverer bilene sine med runflatdekk originalt, uten at man kan velge de bort! dekkene ødelegger mer enn man skulle tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har faktisk fått bestilt senkeskåler fra Parts and Retard`s nå, etter anbefalinger fra H_Rexten, så håper på at d blir bra etter disse er montert foran :) Disser senker ca 10-20mm foran.. Om ikke det holder, så kommer nok justerbart etterhvert... Er i grunnen for høy nå.... ALT for høy.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...