j0lle Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Er dette kun m-sport senk + skåler? Nydelig bil btw...
Ælen Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Ser bra ut dette Jørgen Må ha meg slike skåler jeg også er de enkle å montere?
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Ser bra ut dette Jørgen Må ha meg slike skåler jeg også er de enkle å montere? Jada.. Brukte lengst tid på den første siden så klart.. Men fjærklemmer, luftverktøy, 13,16 og 18-nøkkel så kommer du langt Litt trøblete å få ut fjærbeinet, siden det sitter i navet, og jeg ikke gadd å sku løs bremseskive, nav osv.. Løsner der beinet sitter fast i navet, å benner (god norsk) du ned bærebru osv, slik at beinet løsner. La de 3 skruene i tårna sitte fast til slutt Teip hjulbuene godt slik at du ikke skraper opp når du tar du fjærbeinet, for der er veeeldig liten klaring
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Kan legge til at bilen vurderes solgt, da ønsket om en (kanskje to) god(e) klasikker(e) har meldt ankomst.. For mere info kan jeg kontaktes på PM.
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 I utgangspunktet ikke, men driver å vurderer det som sagt, da jeg kunne tenke meg noe som er litt mere spesielt
Jordfræsar Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Faen a. Holder det ikke å være spesiell heller? :/
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Det holder kanskje for andre, men ikke for meg Men vi får se an... Må gruble litt på dette.. Stasjonsvogn kan jeg handle senere igjen, men de to andre bilene jeg har lyst på er kanskje mere vennlig nå enn om jeg plutselig står med kjærring og unge®...!
Jordfræsar Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Ja kjærring og unge® kommer ofte på døra uventet! Sånn omtrent 1mnd fra nå... Hva forno modeller sikler du etter?
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Den ene har en M i seg, mens den andre har 9
Jordfræsar Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Siden du selger en blåmann så må en av de være bruksbil. Tipper da E46 M 9rn er en E9? Steike å lekker E9 er. Oooser råskap
Tzunami Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Hvis du kjøper E9 og e46 m så kommer jeg til Kristiansund med en gang for en prøvetur!
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 E9 er lekker ja Haha, du må nok komme enda litt lengre ute i havgapet, Tzunami
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå