Larsinnj Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Hva er M'en da? 6er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Neeh, er nok E30 M3 ja Ble jo så misunnelig på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Hmm. Jaja! Kjøpe i norge da eller? Planen min med å kjøpe i sverige var å ha den til den er veteran, men vet sannelig ikke om jeg klarer å vente så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Tja, er i grunnen åpen for å kjøpe i utlandet også.. Men, vært veldig greit og funnet et eksemplar i Norge og handla.. Er jo 3 stk her inne som frister veeeldig da..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Lite updates her, men har i grunnen bare brukt E30`n de siste 3-4mnd`ene Men, har ikke glemt denne helt heller... Har bestilt "spabehandling" som skal utføres i starten av november. Friske opp lakken litt, polering osv, samt forsegling til vinterens salt-slush.. Bilen blir levert til en kar i Molde som driver med detailing rundt 3-4nov, og han kommer til å ha den noen dager til han blir ferdig Ellers kan det jo hende at det kommer litt andre oppdateringer til våren igjen, men kommer nok mest til å ha fokus på E30`n fremover, da E91`n er bruksbil og helt "kurant" slik den er pr dags dato Lite bilde fra et utstillingstreff i Molde.. Edit: Hmm, er bildet uklart/kornete hos flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jepp kornete... MEN den fronten på den hvite kjærra var smukk Men mulig vinkelen setter et puss på øyet! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Smuuuuth den her assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Fræsarn: Hmm, skjedd noe tull med LR`en min.. Må vel se over innstillingene for exportering av bilder!! Takk for det, Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Kan være opplasteren til bimmers. Den nedskalerer og fjerner litt kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hmm, kanskje det ja.. Da sier vi det sånn, for det er ikke uklart om jeg åpner bildet på MAC`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Nydelig e91.. Hvilken pris tenker du for den? Bre.. Siste bildet var klart på pad'n hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Takk for det.. Hmm, nei si det.. La den ut for moro på autodb for litt siden til alt for mye, så ingen som tok kontakt (ikke uventet). Men om jeg skulle solgt den på kort varsel nå, (etter full behandling av lakk og interiør), så hadde jeg nok lagt den ut for rundt 330-340 kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Liten kjedelig update: Ble påkjørt i går! En bil som rygget rett inn i siden på meg. Jeg sto parkert, og var ikke i bilen en gang. Dro rett på takst etter hendelsen, og ble oppringt av verkstedet i dag, om klarsignal fra mitt forsikringsselskap. Deler er bestilt, og skaden vil bli fikset umiddelbart Håper alt blir ferdig til bilen skal på shine`ing Litt hyggeligere update: Bestilt leppe til bilen, som lakkeres sammen med skadereperasjonene http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 58_big.jpg Bestilt 4 flett nye piggdekk i 225.45.17. Testvinneren Continental ICE Contact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Licking good leppe! Blir vel nye bilder når alt er rettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jada, kommer nok "vinterdrakt" bilder når den er ferdig Skal ha vinterdekka på M-sport hjula, så den blir litt mere voksen i år, enn i fjor, da den rulla på 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå