Jørgen Lie Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Har nok felger i bakhodet ja, men d blir vel ikke før til neste år tenker jeg... Ser for meg flere alternativ egentlig, men har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Sorte nyrer gjør seg.. var litt usikker før jeg fikk dem montert meget pen bil som sagt. prikk lik min innvending! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja, har ikke vært i tvil en gang.. Så d blir nok en av de første oppgraderingene til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Da har jeg og Blåmann hatt noen timer med trivsel Shinet opp skinninteriøret med rensespray og UV-beskyttende olje. Tatt ellers alt av støv og sand inne i bilen, vasket dørkarmene samt rundt bagasjeluka innvendig, vasket alle vinduer utvendig og innvendig, samt tatt lett over motor-rom.. Lurer på å sende inn bilen til behandling ila neste uke om jeg skal til Kristiansund, slik at hele bilen får seg en real omgang, og er klar til vintersesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Da har jeg vært en runde på GS i dag Handla bl.a skvettlapper rundt om til vinteren ! Også vært å snakka med en gjeng som driver med bil-pleie, så regner med vogna får seg polering og voks til vinteren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Lite updates på denne fronten for tiden, men stortrives i bilen og har kjørt snart 6000km siden 17.sept Slenger ut noen bilder her bare for morro Så er bilen pr dags dato i vinterdrakt.. Kjedelige felger i 16", men regner med det kommer vinterdekk på 17" neste år siden jeg skal ha større sommersko! Og litt lekebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Fine bilder, perfekt touring dette her. Riktig farge og bra med utstyr Blir prikken over i`en med nye felger på sommer og 17" på vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Takk for det Er meget fornøyd med bilen alle fall! Fargen var bestemt, så egentlig uaktuelt med noen andre. Nye felger til våren er planen ja, samt blackline-lykter bak. Har også lurt litt på sorte nyrer, splittere, samt svak toning av ruter ! Ang felger, noen som vet om det blir forferdelig høyde på bilen med 19/20" felger? Må det mere senk til for at dette skal se bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Da har jeg montert skvettlapper i dag.. Vinter her ute = masse strøsand, så for å holde kanaler samt bakfanger sånn noenlunde OK gjennom "vinteren" tenkte jeg at dette var en fornuftig løsning.. Så et lite spørsmål: Skal jeg gå for Blackline: https://www.koed.no/2.2.asp?billede=489 ... 51466&nr=1 Eller disse i rød/grå: https://www.koed.no/2.2.asp?billede=489 ... 66138&nr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Ville gått for dei originale... Dei andre blei litt ....... Eg har originale blacklines... finest på Sparkling Graphite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 hadde gått for Blackline skulle jeg valgt , støtter dette med skvet lapper skal sette på dette selv også nydelig bil du har foresten , fineste farve på disse dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Facelift lyktene synes jeg også er ganske fine. Vet ikke om de passer til preface. Tilfeldig bilde fra fin http://cache.finn.no/mmo/2010/11/16/1/2 ... 805648.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Ville gått for dei originale... Dei andre blei litt .......Eg har originale blacklines... finest på Sparkling Graphite. Det jeg også tenker, men samtidig synes jeg ikke Blackline er så mørke som jeg skulle ønsket.. hadde gått for Blackline skulle jeg valgt , støtter dette med skvet lapper skal sette på dette selv også nydelig bil du har foresten , fineste farve på disse dette Jaa, føler de skvettlappene var en grei og billig oppgradering for å ta vare på lakken Facelift lyktene synes jeg også er ganske fine. Vet ikke om de passer til preface.Tilfeldig bilde fra fin http://cache.finn.no/mmo/2010/11/16/1/2 ... 805648.jpg Baklyktene på facelift er jo 40 ganger penere enn på preface da. Mye pga at de er mere kantete ved bakluka. Usikker på om disse vil passe på preface, men nesten slik at jeg tviler sterkt. Mye mer sintere look på facelift Skal undersøke litt, men tenker det blir Blackline, om ikke det er mulig med facelift-lykter av noe slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Innerdelen av baklysene har en annen form på facelift lyktene, så da må du bytte selve bakluken også for at de skal passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Var det jeg tenkte ja.. Takk for svar E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå