NBCustom Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 gleder meg til å se bilder av felgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Jeg gleder meg til å forhåpentligvis få de på bilen Har jo også klart å gjøre "det store da"! Bestilte meg som sagt sort grill på ebay for en par tre dager siden.. I går annonserte jeg for dama at jeg hadde kjøpt sort grill, over telefon.. Så hører jeg i andre enden "gå å se hva som ligger i julegaven din da", og siste del endte i "pip pip pip pip"..... Gjett om hun var rimelig skuffa og lei seg over at jeg hadde klart dette da.. Hun sa til meg at jeg IKKE fikk lov å kjøpe noe som helst, etter at jeg handla PS3 for litt siden, for hun hadde egentlig tenkt å kjøpe det først.. Nå jobbes det iherdig med å å dama på gli igjen, noe jeg ikke har lykkes med heeeelt enda.. Grillen skal jeg montere etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 hahaha samma opplevde jeg da jeg fikk iphone 4;) greide ikke å vente, så på bursdagen min fikk jeg samma gave, og da var hun velig veldig irritert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Off, kjedelig situasjon !! I dag kom foresten Fahrfreude, og der er jeg og E91`n avbildet gitt Morsomt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Noen bilder i vinterdrakt, med de nye sorte nyrene montert Skvettlappene er en del av vinterdrakta, men disse blir tatt av igjen til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Det er noe med at jenter alltid skal kjøpe ting vi gutta har lyst på! Så forresten en liten art. om deg og bilen i fahrfreude! Tøft;) Grattis med svart grill til bilen! Meget pent;) nå er det bare å sende den gamle til forgulling da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hehe, ja, er vist det ja ! Stemmer, var litt morsomt det Takk! Ble meget fornøyd jeg ja Får på 20" og noe på fronten, samt Blackline baklykter nå så kommer den seg Og kanskje litt senk ! Og toning av ruter?? Usj, går en dyr vår i møte...... Vil vel ha litt E30`n også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Da har jeg bestilt service på Blåmann Fredag kl.08.00 vil følgende bli utført: - Bytte olje og oljefilter - Skifte kupéfilter - Skifte bremseveske - Utført full bilinspeksjon - Etterfylt spylerveske - Kontrollere bilen i følge skjema - Nullstille serviceindikator - Prøvekjøring Totalpris på service blir 2.735,- men da skaffer jeg olje selv. BMW i Kristiansund skulle ha i overkant av 300kr/l, men det ble rimelig uaktuelt siden en kompis forhandler Castrol, og jeg får den til nesten innkjøpspris der. Var i utgangspunktet bare olje og filter som var moden for bytte nå, men i og med at det snart dukker opp flere ting på I-drive`en så tar jeg en full servicesjekk med det samme. EU-kontroll vil også bli utført, slik at bilen er klar til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Da har jeg bestilt service på Blåmann Fredag kl.08.00 vil følgende bli utført: - Bytte olje og oljefilter - Skifte kupéfilter - Skifte bremseveske - Utført full bilinspeksjon - Etterfylt spylerveske - Kontrollere bilen i følge skjema - Nullstille serviceindikator - Prøvekjøring Totalpris på service blir 2.735,- men da skaffer jeg olje selv. BMW i Kristiansund skulle ha i overkant av 300kr/l, men det ble rimelig uaktuelt siden en kompis forhandler Castrol, og jeg får den til nesten innkjøpspris der. Var i utgangspunktet bare olje og filter som var moden for bytte nå, men i og med at det snart dukker opp flere ting på I-drive`en så tar jeg en full servicesjekk med det samme. EU-kontroll vil også bli utført, slik at bilen er klar til våren Det var ikke ille pris. Hvor tar du service? Tror jeg betalte nærmere 7 lapper for samme service, med medbragt olje, på BMW i Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Det var ikke ille pris. Hvor tar du service? Tror jeg betalte nærmere 7 lapper for samme service, med medbragt olje, på BMW i Tromsø. Nei, ble faktisk gledelig overasket! Helt ærlig trodde jeg det kom til å bli mellom 6-8000,-. Hadde meg en runde før jul og hørte på pris forskjellige plasser. Ringte også på GS på Bud, og de hadde ca samme pris, men må kjøre en del lengre, samt bom osv. Tar service på BMW-forhandleren i Kristiansund, Slatlem & Co. Den prisen som står der er ekskludert EU-kontroll så klart. Med olje tror jeg det ble i overkant av 4000,- ca, da litersprisen var over 300kr/l som sagt. 7000,- ? Er det mulig med så stor prisforskjell da ? Min bil har nå gått i overkant av 50.000km, om det har noe betydning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Det var ikke ille pris. Hvor tar du service? Tror jeg betalte nærmere 7 lapper for samme service, med medbragt olje, på BMW i Tromsø. Nei, ble faktisk gledelig overasket! Helt ærlig trodde jeg det kom til å bli mellom 6-8000,-. Hadde meg en runde før jul og hørte på pris forskjellige plasser. Ringte også på GS på Bud, og de hadde ca samme pris, men må kjøre en del lengre, samt bom osv. Tar service på BMW-forhandleren i Kristiansund, Slatlem & Co. Den prisen som står der er ekskludert EU-kontroll så klart. Med olje tror jeg det ble i overkant av 4000,- ca, da litersprisen var over 300kr/l som sagt. 7000,- ? Er det mulig med så stor prisforskjell da ? Min bil har nå gått i overkant av 50.000km, om det har noe betydning.. Mulig det var noe mer innbakt i den prisen. Luftfilter kanskje, uten at jeg klarer å forstå hvorfor det skal utgjøre 3000 kr i prisforskjell Der fant jeg Ordrebekreftelsen på servicen.... Og prisforskjellen er luftfilterservice og dieselfilter. Service luftfilterhus 1459,39 BMW Orginaldel, Luftfilter 463,- Service Dieselfilter 530,69 BMW orginaldel, dieselfilter 432,- Så kommer jo momsen i tillegg :S Fy fan!!! Hadde helt glemt hvor dyrt det var! Heldigvis lenge til nyvogna skal ha storservice. Min var 3,5 år og hadde gått 100000 når jeg tok servicen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Mulig det var noe mer innbakt i den prisen. Luftfilter kanskje, uten at jeg klarer å forstå hvorfor det skal utgjøre 3000 kr i prisforskjell Der fant jeg Ordrebekreftelsen på servicen.... Og prisforskjellen er luftfilterservice og dieselfilter. Service luftfilterhus 1459,39 BMW Orginaldel, Luftfilter 463,- Service Dieselfilter 530,69 BMW orginaldel, dieselfilter 432,- Så kommer jo momsen i tillegg :S Fy fan!!! Hadde helt glemt hvor dyrt det var! Heldigvis lenge til nyvogna skal ha storservice. Min var 3,5 år og hadde gått 100000 når jeg tok servicen. Hmm, hva er service luftfilterhus da? Er det å demontere luftfilterhuset, ta ut det gamle filteret og montere det nye? Var i alle fall dyrt ! Er kanskje noen flere punkt på 100.000km da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Vet ikke hva service luftfilterhus innebærer, men dyrt var det Ellers er vel servicen rimelig lik den du tar nå, med inspeksjon, bytte av bremsevæske og kupefilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Egentlig hvis man ser så kan hele den servicen uten om inspektion av bilen ta selv.... helt ufattelig at ting som oljefilter olje skift filter skifte osv skal komme opp i 7000+ dette greier man selv til under 3000 lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Egentlig hvis man ser så kan hele den servicen uten om inspektion av bilen ta selv.... helt ufattelig at ting som oljefilter olje skift filter skifte osv skal komme opp i 7000+ dette greier man selv til under 3000 lett! Jeg kunne sikkert tatt servicen for under 2000 kr selv, men nå er det engang sånn at det man betaler for er stemplet i serviceheftet. En nyere bil er rimelig uselgelig hvis den ikke har komplett servicehefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå