Kine Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Jeg skal handle to framskjermer til e36 sedan , og lurer på hvordan kvaliteten og passformen på disse er fra KOED . Altså original vs uoriginal Kom gjerne med meninger og erfaringer ! Takk , Kine
baremats91 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 er ikke store prisforskjellen, så gå for original, da veit du at passformen er bra, har hørt mye dårlig om passformen fra delene fra koed, har bestilt deler fra der før og kommer aldri til å gjøre det igjen for å si det sånn
Kine Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 er ikke store prisforskjellen, så gå for original, da veit du at passformen er bra, har hørt mye dårlig om passformen fra delene fra koed, har bestilt deler fra der før og kommer aldri til å gjøre det igjen for å si det sånn Prisforskjellen er ganske stor når det går fra 360 til 1400 kr , men takk for erfaringen Vil ikke ha deler med dårlig passform .
baremats91 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 man ser jo også litt prisforskjell på sia doms også, 340 for uoriginal og 1700 for det de kaller "original" og på gs og alle andre forhandlere koster det 2400kr ca
Kine Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 man ser jo også litt prisforskjell på sia doms også, 340 for uoriginal og 1700 for det de kaller "original" og på gs og alle andre forhandlere koster det 2400kr ca Sant det
Mexos Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 man ser jo også litt prisforskjell på sia doms også, 340 for uoriginal og 1700 for det de kaller "original" og på gs og alle andre forhandlere koster det 2400kr ca Original på Koed er original Bmw skjerm, så det at man faktisk sparer 700kr per skjerm sier jo litt om hvor mye billigere Koed er enn GS. Derfor forstår jeg ikke hvorfor du velger å gå til en annen forhandler og betale 700kr mer per del for samme varen Det eneste negative jeg kan finne med Koed er at det tar noen få dager ekstra å få varen. Jeg har handlet ganske mye fra Koed og har vært fornøyd med hver eneste handel. Nå har ikke jeg kjøpt framskjermer, men har bl. annet kjøpt uoriginal grillramme og den har god passform ut ifra prisen. Jeg har tenkt å kjøpe uoriginale skjermer derfra til min E36 etterhvert.
Kine Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 man ser jo også litt prisforskjell på sia doms også, 340 for uoriginal og 1700 for det de kaller "original" og på gs og alle andre forhandlere koster det 2400kr ca Original på Koed er original Bmw skjerm, så det at man faktisk sparer 700kr per skjerm sier jo litt om hvor mye billigere Koed er enn GS. Derfor forstår jeg ikke hvorfor du velger å gå til en annen forhandler og betale 700kr mer per del for samme varen Det eneste negative jeg kan finne med Koed er at det tar noen få dager ekstra å få varen. Jeg har handlet ganske mye fra Koed og har vært fornøyd med hver eneste handel. Nå har ikke jeg kjøpt framskjermer, men har bl. annet kjøpt uoriginal grillramme og den har god passform ut ifra prisen. Jeg har tenkt å kjøpe uoriginale skjermer derfra til min E36 etterhvert. Åja , takk for svar
Eksos Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Ikke til E36, men til E30 passet iallefall framskjermen bolt-on (uoriginal)
icejack Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 passet ok på bilen til smaboeren noen av hulene på toppen til skruene ble litt feil
ConCon Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Måtte ha ny framskjerm på min forrige E36 sedan... Bestilte original skjerm fra Koed... Ble meget bra, passet rett på! Er ikke heeelt sikker, men mulig kvaliteten også er bedre på den originale
FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Fornøyd med alle handler jeg har gjort med Koed, og det er ikke få ting som har blitt handlet derfra! GS er dyrt og Koed er minst like bra.
Kine Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Da høres det ut som jeg bør gå for KOED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå