egilkv Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Men dette gjelder vel også baklykter regner jeg med? Hele prosessen, er vel som regel plast bak og . Morsomt du skulle nevne det, jeg brukte faktisk samme kittet til å polere vekk en ganske dyp og stygg ripe jeg hadde i baklykta på en annen bil. Resultatet var helt forbløffende bra, om jeg skal si det selv. (har før-etter-bilder liggende hjemme...)
Appelgren Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Men dette gjelder vel også baklykter regner jeg med? Hele prosessen, er vel som regel plast bak og . Morsomt du skulle nevne det, jeg brukte faktisk samme kittet til å polere vekk en ganske dyp og stygg ripe jeg hadde i baklykta på en annen bil. Resultatet var helt forbløffende bra, om jeg skal si det selv. (har før-etter-bilder liggende hjemme...) Kult! Får koste på meg ett sånt "sett", og pusse litt til helgen da
Haug530D Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Har bestillt meg ett sånn sett nå, men trenger jeg noe mer enn det som er i settet?
JTS77 Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Har bestillt meg ett sånn sett nå, men trenger jeg noe mer enn det som er i settet? Drill og kaffi..
bjalle Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 jeg har bestandig brukt diplex til matte lykteglass,egentlig til mobilskjermer men lyktene blir som nye.
snappy79 Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 http://www.detailersclub.no/index.html/ ... 3m-kit-r41
titansølv Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Micropaint i Sandvika skal gjøre samme jobben for meg. Vet ikke hva slags produkter de bruker, men antar det er en lignende prosess. De skulle kun ha 500kr for jobben (begge lyktene). Syntes dette var såpass billig at jeg overlater heller denne potensielle "utrygge" jobben til dem. Ser iallefall at trådstarter har lyktes med sitt prosjekt med ebaykitet selv. Gjorde seg veldig den shiningen.
wicky124 Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 ble det bra?syntes lyktene på sjuern var helt fine...helt til jeg sammenlignet dem med ett sett splitter nye lykter på bilen til en kompis....
Forbiss Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Eg har bruka autosol. Funka det og. Ikkje slipa eller nokon ting først. Bare gnidd inn med autosol. Blir ikkje som nye men hjelper ganske mykje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå