Gå til innhold

Plastdeksel over vanos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om dette dekselet er løst og om det er å få tak i, finner det ikke på GS ?

Bilde fra en 1996 323

6y62gr58xmbgioewahkh.jpg

Bilde fra min 1994 320? Kan det være at dette egentlig er en 323 motor? syns den går for godt til å være 320. Hvordan finner jeg ut av det????

tjw56kikluiuwseq8n72.jpg

Skrevet

Grunnen til at du ikke finner det hos GS er at det er en liten del av toppdekselet ditt, altså skal du skifte det der må du skifte hele toppdekselet da det er i en del.

Det er nok en 320 eller 325 du har, M52B25 som sitter i 323/523 ble aldri levert med Oljefilterhus i lettmetall.

Skrevet
Grunnen til at du ikke finner det hos GS er at det er en liten del av toppdekselet ditt, altså skal du skifte det der må du skifte hele toppdekselet da det er i en del.

Det er nok en 320 eller 325 du har, M52B25 som sitter i 323/523 ble aldri levert med Oljefilterhus i lettmetall.

Takker for svar :-) vet du om toppdekselet passer rett over? PS: Hadde bimmer`n oppe i 220 Km/t mellom Gøteborg og Malmø for en stund siden. En 320 er vel ikke kapabel til det? speedometeret viser rett (5 Km/t under) og jeg drar lett ifra andre 320? Her er det noe som ikke stemmer, til min fordel da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...