aun3 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 her ser dere noen bilder av min bmw 520 btw, dette er førstebil, vurderer å skaffe meg noe nytt kanskje : ) nederste bildet er med nyfelgene på, bildet er bare tatt i full fart om morgenen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Fin bil Har du litt info om bilen? Hva gjorde du med de gamle felgene? Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aun3 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 de gamle felgene byttet jeg mot de m5 felgene som står på og njaaa, akkurat byttet intereør nå nettopp, det gamle var litt slitt ;( hmm.. tipper det blir ny fram og bakfanger i fremtiden, må spare opp litt penger først så har jeg planer om å få rettet ut 2 bulker på høyere framskjerm åsså napper bilen litt på mellom 1500 og 2000, jeg aner ikke hva det er.. noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Ser jo flott ut denne! Men må nesten si jeg likte gamlefelgene bedre Må jo være litt kant med klassisk design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aun3 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 tusentakk, ser du har en e34 noen tips til styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hvis du kjøper komplett m5/mtech styling, med framfanger, sideskjørt og bakfanger, så løfter det utseende vanvittig! Slik som dette: Eller har schmiedmann noen spennende pakker, slik som "aerodynamic", som er ikke så vanlig (er en på forumet som hadde slik styling på e34), og noe som kalles nurnburg styling, som jeg tror kunne vært rått. Og alpina front er rått (med ganske dyrt da). Nurnburgfront (aldri sett i virkeligheten): Aerodynamic med bakfanger, og mtech skjørt (Arild G. sitt bilde og gamlebil): Alpina: Det er mer, slik som racing dynamics (veldig pent, men sjeldent), hartge og AC Schnitzer (lykke til å finne et kit ) + 540 front, men den gir et mindre løft.. Racing dynamics: Hartge: ACS: 540: Flere av disse kommer med spoilere, og sene M5 kommer med speil som ligner e36 m3. ACS kommer med egne speil (dritvanskelige å finne).. Alle frontene gjør seg godt i kombinasjon med mtech bakfanger og sideskjørt. De får du brukt rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aun3 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 har tenkt litt på mtech styling, meen falt pladask for den Nurnburgfronten!! du vet ikke tilfeldigvis hvor den kan skaffes? ser for meg Nurnburgfront og mtech skjørt og hekk kanskje? vet ikke helt hvordan det blir, men det ble rått inne i hodet mitt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Rå bil! ;> Ingard, Felgene havnet på en e28 528 som blir Alpina stuk på. Alpina front, ratt, girkule. ;> senk er på vei, blir råe felger på e28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Så strøken ut denne ! Grats med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 har tenkt litt på mtech styling, meen falt pladask for den Nurnburgfronten!!du vet ikke tilfeldigvis hvor den kan skaffes? ser for meg Nurnburgfront og mtech skjørt og hekk kanskje? vet ikke helt hvordan det blir, men det ble rått inne i hodet mitt hvertfall http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34/u ... 1.htm#5609 Står jo at de kan levere.. Men har aldri sett noen med en slik front. Reset: Awesome! Neste blir e28 på meg. Men det blir når jeg har råd til full lakkering og 17" bbs rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Reset: Awesome! Neste blir e28 på meg. Men det blir når jeg har råd til full lakkering og 17" bbs rs Har ett sett 8x16 bbs rs liggende, men redd det blir litt lite på e28 :/ Får vell hoste fram cash til 17 en vakker dag ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aun3 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 du har jo et eget felglager da reset burde ha noen som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 nei, har ikkje nokka som passe;p ivertfall ikkje som er likefine som rs og din gamle felga;p får aldri nokk felga da, aun3 men e sver bil ta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå