Bigmo Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Monterte carbon splittere og sorte nyrer idag. noe inspirert av "E.H.D" sin nydelige bil og bilder her på forumet Synes resultatet ble overaskende bra. Får se hvordan det blir til vinteren her i "Nordens Paris"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Ble bra det digga siste bildet, gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Hjertelig ;D fikk fikset litt på fargene osv. ble ganske kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 fantastisk tøff bil... Må få meg splittere på min sg eg og... Originale eller replica? Pris takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 takk takk. bestillte splitterne fra Schmiedmann (på salg). betalte ca en tredjedel av prisen på koed f.eks. Det er ekte carbon, så hvor vidt de er "uekte" vet jeg ikke.. ser bra ut hvertfall. klarte og bestille to sett, så har ett i reserve, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 limte du dem rett på eller fulgte du monteringsanvisningen fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Har kjøpt limsett fra koed, men har bare festet dem med skruer under enn så lenge. Må nok lime dem før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 ok,bare lurte for det skal være noe tape/folie under som man skal lime på slik at det skal være mulig å demontere splitterene. var dette med i limsettet? . grunnen til at jeg spør er fordi jeg har uorginale splittere liggende jeg og. pen bil foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Nydeilg bil du har Ser jeg også må oppgradere litt til våren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Tusen takk ;D Hmm.. ser ikke ut som jeg har fått med noen form for folie til å ha imellom. må studere litt nermere hvordan jeg skal gjøre det.. vil ha muligheten til å demontere seinere. Det blir nok å legge seg is imellom til vinteren hvis man ikke limer det på ett eller annet vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kul bil. Med de orginale splitterne følge det med en folie fra 3M som du klistrer på lakken som du så limer splitteren på med Betalink. Det er en supersterk lim som er veldig vanskelig å få av, men det er limen som er anbefalt av BMW. Det er mange som bruker dobbelsidig tape fra f.eks 3M i stedet for Betalink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kul bil. Med de orginale splitterne følge det med en folie fra 3M som du klistrer på lakken som du så limer splitteren på med Betalink. Det er en supersterk lim som er veldig vanskelig å få av, men det er limen som er anbefalt av BMW. Det er mange som bruker dobbelsidig tape fra f.eks 3M i stedet for Betalink. hvor får man kjøpt slik tape da,vetdu noen nettbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Vet egentlig ikke om noen nettbutikker, men jeg har i alle fall kjøpt 3M tape på et eller annet byggvarehus. Prøvde å google 3M, men de har jo et helt sykt utvalg av produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå