Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monterte carbon splittere og sorte nyrer idag. noe inspirert av "E.H.D" sin nydelige bil og bilder her på forumet :D Synes resultatet ble overaskende bra. Får se hvordan det blir til vinteren her i "Nordens Paris"... :P

ckctwaw5g5lvxyeloj62.jpg

usn191cp92klvu8cc2v2.jpg

tukrzhc7ygc7ma6625de.jpg

vi7vh4cjg1u2nqt7540s.jpg

Skrevet

takk takk. bestillte splitterne fra Schmiedmann (på salg). betalte ca en tredjedel av prisen på koed f.eks.

Det er ekte carbon, så hvor vidt de er "uekte" vet jeg ikke.. ser bra ut hvertfall. klarte og bestille to sett, så har ett i reserve, hehe.

Skrevet

ok,bare lurte for det skal være noe tape/folie under som man skal lime på slik at det skal være mulig å demontere splitterene. var dette med i limsettet? . grunnen til at jeg spør er fordi jeg har uorginale splittere liggende jeg og. :) pen bil foresten!

Skrevet

Tusen takk ;D Hmm.. ser ikke ut som jeg har fått med noen form for folie til å ha imellom. må studere litt nermere hvordan jeg skal gjøre det.. vil ha muligheten til å demontere seinere. Det blir nok å legge seg is imellom til vinteren hvis man ikke limer det på ett eller annet vis!

Skrevet

Kul bil. :)

Med de orginale splitterne følge det med en folie fra 3M som du klistrer på lakken som du så limer splitteren på med Betalink. Det er en supersterk lim som er veldig vanskelig å få av, men det er limen som er anbefalt av BMW.

Det er mange som bruker dobbelsidig tape fra f.eks 3M i stedet for Betalink.

Skrevet
  E.H.D skrev:
Kul bil. :)

Med de orginale splitterne følge det med en folie fra 3M som du klistrer på lakken som du så limer splitteren på med Betalink. Det er en supersterk lim som er veldig vanskelig å få av, men det er limen som er anbefalt av BMW.

Det er mange som bruker dobbelsidig tape fra f.eks 3M i stedet for Betalink.

hvor får man kjøpt slik tape da,vetdu noen nettbutikker? :wink:

Skrevet

Vet egentlig ikke om noen nettbutikker, men jeg har i alle fall kjøpt 3M tape på et eller annet byggvarehus.

Prøvde å google 3M, men de har jo et helt sykt utvalg av produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...