RaymondJ Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Driver og forbereder en Vanos ompakking. Bestiller oringsett fra Beisan Systems, men resten tenkte jeg å bestille hos Koed eller GS. På Beisan sine sider står det BMW delenummer, og funket perfekt å lime inn de på Koed sine sider, og fikk opp alle deler med pris der. MEN på GS sine sider får jeg bare opp noen få? Har ikke de samme muligheten som Koed der, til å få opp de fleste OEM BMW nr? Eller er det bare jeg som ikke skjønner hvor jeg skal søke...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Du må skrive inn delenummerene på GS, uten mellomrom - under varnummersøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Som sagt, uten noen mellomrom. Skriv 41618237725 og ikke 41 61 8 237 725 f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Prøvde det også uten at det hjalp? MEn har GS like stort vareutvalg som Koed? Dvs alt av BMW originalnummerdeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Rart... Du får ringe/sende de en mail. Skal du ha endel deler lønner det seg å kjøpe på Koed. Men får ofte uorg deler selv om du slår inn BMW delenr (gjelder helst slitedeler osv) GS skaffer alt av org BMW-deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå