AlXz Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Ønskes. Trenger vindusvisker mekanismen med motor. Trenger også coupe vifte (den i varmeappratet) til bil med klima/ac. Noen som har rundt Østfolds området? Kan byttes i andre deler (sjekk e34/e36 linker i signatur). Evt mot kr.. Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Mulig jeg har noe fra m5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Mulig jeg har noe fra m5.. Ah.. ok Skal undersøke feilene litt nærmere. Er mulig jeg kan bruke vifta eller varmeapparat fra "non klima/ac" som jeg har liggende også.. ? (men den husker jeg ikke om funket.. ) Og mulig kan viskermekanismen sveises eller noe. Men sjekker dette imorgen regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 hei har viskermekanisme med motor jeg alex. Ring meg på kan jeg møte deg i morgen, lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Trenger også nr 18 her, om noen har? Noen som vet om jeg kan bruke vifte fra e34 uten klima forresten? (Bosch) Litt usikker på merke den er, den som står i bilen nå.. (med klima) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 skal du ha visker mekanismen med motor eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 skal du ha visker mekanismen med motor eller ? Sendte deg en pm jeg.. sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 BUMP Trenger fortsatt viskermekanisme med motor + vifte (klima) !! Bør finnes i hente avstand fra Spydeberg i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg har en liggende. Fra en 95mod, ligger klart for sending, om du vil. Send meg en PM om det er interresant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Vil helst ha noe jeg kan hente..., så sjekker ut det først Skulle egentlig hatt de i dag el imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 jeg fikk nettopp en e34 touring delebil, kan sjekke opp hvilken vifte den har og åssen viskermekanismen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 jeg fikk nettopp en e34 touring delebil,kan sjekke opp hvilken vifte den har og åssen viskermekanismen er. Fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 BUMP! HASTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå