OLEZZ Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Tror det er en form for antispinn på bilen min. Hvertfall ifølge selger av bilen. Det gjelder en 92 525 ix. Er det noen triks for å skru det av / fjerne det? Hvor sitter hjernen til antispinn? Det er ikke knapp noe sted.
OLEZZ Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 It features a computer-controlled rear and middle differentials. The middle differential normally would divide 36% torque to the front axle and 64% to the rear axle, but could alter the ratio according to driving conditions (in case one of the axles started to slip). Kanskje det er dette han mener.
Kennethe34 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Tror ikke det går å skru det av, det er ikke antispinn i den forstand.. Det systemet gjør, er at om du skulle spøle på bakhjula så overfører den kraft til forhjula.. Det verken kutter motorkrafta eller hugger inn bremsene.
OLEZZ Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Var det jeg regna med. Bare den er litt leken fordet så kan det være det samme.
Kennethe34 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Så lenge det er skikkelig glatt så fungerer det vel hehe Vet at X3 slår om til kun bakhjulstrekk om du napper stikket av fordelingskassa, men vet ikke om det er det samme med ix?
touchoflemon Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Den har jo en styre-enhet i motorommet på høyre hjulbue som du kan koble av kontakten på å tror systemet har en egen hjerne vedsiden av motorens hjerne men ikke spør meg hvordan det fungerer.. Har en 525ix selv men der var den elektro hydrauliske styringsenheten ikke koblet til servopumpa så må gjerne fortelle meg eller ta bilde å vise meg hvordan den skal være tilkoblet? =)
HMW Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Så lenge det er skikkelig glatt så fungerer det vel hehe Vet at X3 slår om til kun bakhjulstrekk om du napper stikket av fordelingskassa, men vet ikke om det er det samme med ix? Ikke noe artig med kun trekk bak om du har en som skal dra på alle? Det er jo da det er artig og du virkelig får til noe. Litt annet system på min, men den er VELDIG villig når det er litt snø.. og en del mer festlig enn bakhjulstrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå