kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Her har vi min E39. Var deilig å selge Subaru`n og kjøpe seg en BMW igjen. kjempe fornøyd med bilen. til våren blir den senket, byttet bremser og få det godkjent. gidder ikke dette nå som vintern og snø er på full fart inn. men jeg skal selge de 17" M5 felgene som står på. da jeg har lyst på AC felger. Da har jeg fått gjort litt med bilen. legger ut noen bilder av bilen. har også bestemt meg for å beholde fargen på bilen. ble faktisk litt gla i fargen når jeg så den ordentlig i sola. har også begynt litt med bmw til samboren min. ikke fått tatt bilde etter vi senket den. men skal legge inne det senere. håper dere liker det dere ser. jo foresten. jeg la på klar lakk på svarte grillen og det ble kjempe kult. lekker ut ordentlig bilde av det snart. Her har dere bilder av Jule gaven til samboren min. gleder seg veldig å få 2liter i den. Hu syns den ikke er så spennede med 1,9l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Grattis med e39 Ossen motor er det i den? Ny grill og m5 speil og lister så er den nesten perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Må bytte ut dørlistene med Shadowline og Vinduslistene kan du kanskje beholde, men blir peneste med shadowline der og, når du har shadowline rundt resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 tålmodighet folkens. grillen er blitt byttet til helt svart. shadowline lister blir bestil. men før det skal hele bilen bli lakkert, bytte understtel, bremser, og få alt godkjent i vongkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Skjønner ikke helt hvorfor du har hengt deg helt opp i å lakkere hele bilen, det er jo sykt dyrt og absolutt ikke verdt det. Fargen du har er jo fin som den er.. Du er jo godt på vei til en sykt pen e39, ikke bruk 30'000 på å lakkere bort en allerede fin farge. Hva er det du skal bytte av understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Skjønner ikke helt hvorfor du har hengt deg helt opp i å lakkere hele bilen, det er jo sykt dyrt og absolutt ikke verdt det.Fargen du har er jo fin som den er.. Du er jo godt på vei til en sykt pen e39, ikke bruk 30'000 på å lakkere bort en allerede fin farge. Hva er det du skal bytte av understell? Lakkeringa koster meg ikke 30tusen, når man har noen i familien å gjøra det for meg. betaler kun for lakken jeg da. når det kommer til understellet. så begynner jeg med H&R dempere og 50/40 senke sett, EBC skiver borret og slisset + yello klosser. men skal også bytte alt fra foringer, stap stag, led osv osv. alt blir byttet. sånn har jeg gjort med alle bmw jeg har eid. + jeg har også begynt på en E36 coupe. den har jeg pelt helt fra hverandre og regner med jeg sender den til syre bad hvis ikke jeg sender på sand blåsing. sammen med alt annet som skal pusset ned og lakkert på nytt. jakter litt etter å få tak i drømme bilen min en E28 M5 eller M535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Selge M5 felgene? Er jo omtrent det fineste du får til E39. Synd du bor så langt unna. Ellers hadde jeg glatt kjøpt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Flott eksemplar du har fått tak i der:) eneste: Få på Amrikanske frontlykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Flott eksemplar du har fått tak i der:) eneste: Få på Amrikanske frontlykter:) Hvordan ser de amerikanske ut? ellers liker jeg de orginale Hella som står på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Selge M5 felgene? Er jo omtrent det fineste du får til E39. Synd du bor så langt unna. Ellers hadde jeg glatt kjøpt de jeg har kjøpt meg ny sommer felger og er på jakt etter AC felger til vinter´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Bilen din er pen den Kevin, ser den titt og ofte Men har du på de baklytene nå ? Hvorfor ikke gå for coilovers med en gang ? partsandretards.no har til 4laken om jeg ikke tar feil. hvilke felger har du handla som sommerlisser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Bilen din er pen den Kevin, ser den titt og ofte Men har du på de baklytene nå ? Hvorfor ikke gå for coilovers med en gang ? partsandretards.no har til 4laken om jeg ikke tar feil. hvilke felger har du handla som sommerlisser ? jeg har coilovers liggene(supersport). men de begynte å pipe og ble stygge og rusten etter en vinter, så satte på de orginale og venter til sommern å få på H&R Så du ser bilen min. Ja jeg har de lampene på nå, men de skal ha. da jeg skal ha rød og hvite på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Rød/hvitt er mye penere. Jeg som er sammen med Tina om du ikke skjønte hvem jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Flott eksemplar du har fått tak i der:) eneste: Få på Amrikanske frontlykter:) Hvordan ser de amerikanske ut? ellers liker jeg de orginale Hella som står på også Her er Amrikanske frontlykter med orginalt Orange LED merkeringslys på den orange platen, fineste lyktene som finnes til E39 spør du meg! Skiller seg litt ut ikke ofte en ser slike lykter: her er en bil også med en annen type amrikanske lykter, men uten side markeringslys, fine de også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Rød/hvitt er mye penere. Jeg som er sammen med Tina om du ikke skjønte hvem jeg er Da vet jeg hvem du er. Jobber med sviger faren din. heheheh. Gratulerer med 6-serie. enda det sto litt jobb med den leit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå