knut e Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 hvor mye er igjen, er motoren i molekyler og hva kan du tenke deg for alt sammen av dette?
camxer Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Motoren er hel, men ene toppdekselpakningen må byttes (ikke toppakning) og jeg ville ha byttet rådelager med det samme. Motoren har gått ca. 200K Trenger du alt dvs. radiator, bremsekraftforsterker eksos osv osv? Du kan få alt for tre tusen eller hbo hvis det er flere som er interessert.
knut e Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 det er av interesse ja, jeg skal lage meg en bil med litt motor og der er det ingen ting fra før så håper på noe som er mulig og starte opp og kjøre med etterhvert.
camxer Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Motoren har gått ca. 200 tusen og det ble kun tatt en kort kjøretur før den ble tatt ut. Jeg hadde planlagt å bytte rådelager selv før jeg satt motoren inn, men planene forandret seg. Siden kan ikke garantere 100% tilstanden på hele motoren, selger jeg den i deler som det står i trådemnet. Det er noen som er interessert i hele motoren og da sytes jeg at det er greit å f.eks ta seg bryet og bytte rådelager og f.eks stramme til boltene på oljepumpen nå som den er ikke montert i bil, så er man sikker på at det er i orden i lengre tid.
camxer Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Denne må bort altså, ellers lager jeg tvbenk ut av motoren og kaster resten på dynga... Skal ikke ha mye for delene
AronG Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Denne må bort altså, ellers lager jeg tvbenk ut av motoren og kaster resten på dynga...Skal ikke ha mye for delene Ka skal du ha for alt da? Berre kom med ein pris, gidder ikkje ligge inn noke skambud..
camxer Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Denne må bort altså, ellers lager jeg tvbenk ut av motoren og kaster resten på dynga...Skal ikke ha mye for delene Ka skal du ha for alt da? Berre kom med ein pris, gidder ikkje ligge inn noke skambud.. 3K for alt? Kan levere i Stavanger/Sandnes/Sola/Bryne osv. Har også helt ny motorkran og stativ om du ønsker å få det med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå