Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.

f**n jeg blei stoppe i dag å fikk manglelapp, felg,dekk,faran og bakk støttfanger(var ikke orginale sa dem) og eksosennlegg(g pawer). anner ikke hva skal jeg gjøre? har ikke tuv papir på de

jeg kjører e36 cab. 225-40-18 forran, å 225-40-18 bak

alle felgene er 8,5x 18, et 35

hjelp :(

takk alle sammen

Skrevet

det skulle ikje være polititet som stoppet deg??? du skal bare fer opp til biltilsyne å spøre de om det.hjule kan kasnje være litt stor iforhold til org spørrelse...men det er godt muli d går ijønna uansett...måtte gjør akuratt det samme på min...hn på biltilsyne ristet bare på hodet nor jeg viste hva de hadde skreve på skjema til meg..hn bære skrev ok på skema så var d ok.. måtte ikje gjøre noe med biln..

Skrevet

Fikk du mangellapp på støtfanger? Wtf?

De som har solgt deg delene må vel være behjelpelig med tuv?

Blir kvalm av hvordan endel mennesker hos biltilsynet og politiet oppfører seg. Det eneste som gleder meg er de latterlige lønningene de innehar. :-)

Skrevet

Støtfanger!? Wtf.. Snakk om fjotter. Det må jo være noe rieger greier da? Og det finnes det TUV på.

Hva slags hjul er det du har? Må jo gå an å oppdrive TUV papirer, og da er det bare å få dem skrevet i vognkort.

Skrevet

Hjulene dine er i henhold til kjøretøyforskriften, så du skal fint kunne vise den med de, så sant du har nok mønster.

Kjører du rundt med kufangere eller siden de sa noe om støtfangerne? Hva er det slags støtfangere du har?

Eksosanlegget må du nok skaffe TÜV papirer på.

Skrevet

Skal kun være evt exos som trenger tuv ja. Men har vært borti folk som en eller annen syk grunn må fremvise tuv på felger. Tuv på støtfanger har jeg aldri vært borti?

Prøv å finn en litt edruelig kar eller dame på bt så ordner det seg nok.

Er steike irritert på den purken som søler vekk skattekronene mine på slikt tull! Når skal snuten skjønne at de kan drite i oss motorgutter for filleting og heller plage narkiser og tungt kriminelle litt mere.

Skrevet

Det kreves godkjenning av kufangere nå, og om en fanger er veldig spesiell slik at den er en fare for fotgjengere, så kan jeg skjønne det.

Felger skal kun godkjennes om de ikke er i henhold til kjøretøyforskriften, dvs. innpress innenfor +/-7.5mm per hjul.

Skrevet

ja, men ska ikje være nødvendig meg tuv på fanger bak da? og om den ska være noe spesielt farlig for fotgjengere må det være en meget spesiell fanger! :P

Skrevet
Trenger ikke montere av noe som helst. Stikk opp til bt og ta en prat med de. Ordner seg nok bare du finner en edru ansatt blandt myldret av idioter. :lol:

må kjanskje gjör som du sier og håper ordner seg :?

takk for hjelpen alle sammen

Skrevet
Støtfanger!? Wtf.. Snakk om fjotter. Det må jo være noe rieger greier da? Og det finnes det TUV på.

Hva slags hjul er det du har? Må jo gå an å oppdrive TUV papirer, og da er det bare å få dem skrevet i vognkort. Du må vel og merke ha en nyere firhjulskontroll-slipp.

Du tar firehjulskontroll hver gang du bytter mellom sommer og vinterhjul? Eller hvordan er det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...