Gjest Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Holder renovering av hus for tiden og siden huset mitt er byggd i 1896 kan man si at det har vært restaurert ett par ganger før, men desverre har aldri det gammle blitt revet ned så det er lappet på noen ganger. Er nesten ferdig med å rive i 1etg, men i dag ble det stopp da en himmling som var satt opp bokstavelig talt satt bom fast. sikkert brukt 50stk 4" spiker pr meter takbjelke. etter en blå tommel, kutt i ansiktet og mye bannskap rant begret over! Jeg rigget meg nå opp med tau som jeg ankret fast i himmlingen, ut gjemmon nærmeste vindu og i kroken på min 525dat! Nå skulle himmlingen virkelig få smake sin egen medisin. Men neida.. har singel i innkjørselen så det endte opp med at jeg kjørte meg fast, men etter mye knoting, svette som rant og mye kjeffting kom jeg meg løs og nå bestemte jeg meg for å ta fart Etter 5-6 forsøk løsnet endelig mannskiten og tok i samme farta med seg en vegg som også heldigvis skulle rives:) Så nå er jeg kvitt både taket og veggen og kan legge meg med god sammvittighet i kveld:) Her er ett par bilder fra seansen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 haha helt rått! aldrig sett bedre bruk av bil før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hehe, denne var genial! Morro og se folk prøve nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Haha! Gjennomført riving! Skulle bare mangle at huset er verneverdig eller hva den nå kalles, da hadde du hatt trøbbel da Der jeg bodde før reiv naboen et stabbur som han egentlig ikke kunne røre selvom han eide det, men det visste han noe om sa han, aldri fått vite åssen det gikk.. x) Du kan jo restaurere det, men det er STRENGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hehe.. huset mitt er verneverdig:) men det gjelder kun fasade og tak:) Heldigvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Nice Tar du på deg rivingsoppdrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hvis du har langt tau så kan sikkert det meste ordnes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 slik det skal gjøres... 8000 omdr er for kjerringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hehe.. huset mitt er verneverdig:) men det gjelder kun fasade og tak:) Heldigvis:) Ja, okei. Haha, dem som styrer hva du kan gjøra hadde vel klikka i vinkel hvis de så åssen du reiv det ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Moro! Godt å se hengerfeste blir brukt til noe fornuftig. Folk flest har det jo bare til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Var aldri redd for og få en plankebitt i bagasjen eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 BMW Demolition Crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Var aldri redd for og få en plankebitt i bagasjen eller noe ? Jo egentlig, men hadde jo 25meter med tau så jeg tok sjangsen:) Kjerringa var ikke like imponert da:P ho satt oppe i 2.etg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Haha. Genialt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 BilMoserWegg....hhahaahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå