Gå til innhold

Diesel power VS Huset mitt:)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Holder renovering av hus for tiden og siden huset mitt er byggd i 1896 kan man si at det har vært restaurert ett par ganger før, men desverre har aldri det gammle blitt revet ned så det er lappet på noen ganger.

Er nesten ferdig med å rive i 1etg, men i dag ble det stopp da en himmling som var satt opp bokstavelig talt satt bom fast. sikkert brukt 50stk 4" spiker pr meter takbjelke. etter en blå tommel, kutt i ansiktet og mye bannskap rant begret over!

Jeg rigget meg nå opp med tau som jeg ankret fast i himmlingen, ut gjemmon nærmeste vindu og i kroken på min 525dat! Nå skulle himmlingen virkelig få smake sin egen medisin.

Men neida.. har singel i innkjørselen så det endte opp med at jeg kjørte meg fast, men etter mye knoting, svette som rant og mye kjeffting kom jeg meg løs og nå bestemte jeg meg for å ta fart :twisted::twisted:

Etter 5-6 forsøk løsnet endelig mannskiten og tok i samme farta med seg en vegg som også heldigvis skulle rives:)

Så nå er jeg kvitt både taket og veggen og kan legge meg med god sammvittighet i kveld:)

Her er ett par bilder fra seansen:)

0q76aqpxtymm6aumbe0o.jpg

xmrywvjrga1882kjzsb8.jpg

cyhwz02cs96sz24xa0oa.jpg

and5clma27jbb05qv0e2.jpg

ysvhm3xw48sbfd9kuh56.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Gjennomført riving! Skulle bare mangle at huset er verneverdig eller hva den nå kalles, da hadde du hatt trøbbel da :P

Der jeg bodde før reiv naboen et stabbur som han egentlig ikke kunne røre selvom han eide det, men det visste han noe om sa han, aldri fått vite åssen det gikk.. x) Du kan jo restaurere det, men det er STRENGT :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var aldri redd for og få en plankebitt i bagasjen eller noe ? ;)

Jo egentlig, men hadde jo 25meter med tau så jeg tok sjangsen:)

Kjerringa var ikke like imponert da:P ho satt oppe i 2.etg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...