J.A.L Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Lurer på om det er noen som er intresert i i hylser til fjærbein fremme på e30 som gjør at du kan bruke e36 nav å dermed 5*120. Da passer jo skiver fra e36 rett på + mye annet med lette mods, blant annet x5 skiver som jeg har 356*36 mm, kan være behjelpelig med å lage ting får å på andre calippere osv. pris på ett sett hylser 800,- pris på ett sett med hylser med to nye nav og hjullager 3000,- tlf 41644471 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Ingen inereserte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 jeg har noen sånne liggende, kommer sikkert fra deg hvilke calipere og skiver vil du anbefale (som du kan lage adapter til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Det er egentlig fritt valg, spørs jo hvor store bremser du har tenkt å kjøre med, det kan jo være alt fra orginale e36 til helt værst det. Mulig vi kommer til å ta fram et ferdig sett med porsche cayenne 6 stempla turbo calippre å 356*36 skiver. Dette kan jo ikke sammenlignes med k sport å alle dem. e36 m3 er jo fint å billig et alternativ også mvh jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 er det bare foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 jepp.. det er bare foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du bile av disse hylsene? Hvrdan og hvor de blir brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 har dessverre ikkenoen bilder. men hylsene blir bare presset innpå spindelen å så navet med lageret i på samme måte som før. Er jo veldig enkelt tar en halvtime å sette på. mvh Jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Endrer dette på innpress, og vil navmutteren ha like langt gjengeparti som før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 endrer inpresset 7 mm. navmutteren vil ha noe mindre gjenger å ta av men mange nok alikavel. Er jo veldig mange som kjører med det her uten å ha hatt no problem med det. Eller hvis det er noen som er veldig skeptiske til det kan jeg få dreia spesialmuttere som bygger like langt så du får brukt alle gjengene som orginalt. mvh Jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Mulig vi kommer til å ta fram et ferdig sett med porsche cayenne 6 stempla turbo calippre å 356*36 skiver. Hva slags pris, mellom tommel og pekefinger, hadde du tenkt deg da. Send meg gjerne pris pr. PM. Jeg tenker meg selv Porsche GT2 6 stempla calipere og E46 M3 CSL 345mm skiver.. koster flesk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Så for 6000 så har jeg til alle 4 hjule hvis jeg leste riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Nei det er det dessverre ikke, dette settet er kun for fremme. Sett baK med nytt nav å lager der å, altså alt nytt koster enten 4500 eller 6200 avhenger av hvem modell din e30 er. Send meg pm på modell hvis dette er intresesant. Mvh Jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 For komplett 5 bolt til alle hjul blir altså prisen e30 -85 mod: 7000,- nye lager, nav og hylser. e30 85- mod: 8800,- nye lager, nav og hylser. Skaffer nå også big reds kopi calipre 4 stempla for 4500,- per sett (altså to i hvert sett) + mye annet innen calipre å skiver. Ta kontakt hvis det er noen spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå