Morgan GS Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Gutta som ikke bryr seg kan du si ...hehe http://www.bmwblog.com/2008/12/19/bmw-l ... -x5-clone/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 sånn bil vil jeg ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Haha er det mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 hehe fy faen di var jo så si helt like xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Fortsatt så mangler den bmw på panseret og bakluka + kjøreopplevelsen som bare bmw klarer å levere. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 hmm...den har jo ikke mer til felles med bmw enn en karbonade har med en indrefilet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Lurer litt på pris forskjellen her jeg..Håper for all del at den CEO greia er super billig i forhold.. Sett en del kinesiske biler, kanskje CEO det og, som ligner noe fælt på andre BMW´r osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 kopidritt lettere sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Nais car:) skikkelig økonomi-kebab-tralle det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Herregud for en frekkhet. Er de rett å slett så dumme at de ikke klarer å finne på eget design? Eller tror de at det selger å lage en bil som er lik en X5?? jaja. da er det konstatert..Kinesere er "seine". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 He he ja, dem kvier seg ikke . de har gjort det samme med Merce S-Klasse også , MB tilta helt men china mente bare de var med å bygge op navnet til MB ... hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Ja de får si hva de vil..Syns det blir for drøyt jeg. Men hvem er jeg å si noe på det da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå