Morty999 Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 autotune er ikke raskt nok til å kunne få det til bra på overtrykk... skal igrunn ikke si så mye selv nå pga lurer på å gå over til vipec selv. hehe
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Du kjører å logger så justerer du på en "mixture map" etterpå funker fint på overtrykk også.. Men tenninga må nok gjøres på "gamle" måten. Og det er der arbeidet ligger..
danielo Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 okei. men er det noen her som ikke har fått til haltech e6x og msd!? for dette er sinnsykt..
e30tic Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Send en melding hvis du skal selge haltech'en.
danielo Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 som mange vet har jeg plagdes i ett halvt år med tenninga,og endelig fikk jeg det til!!!!!! MEN! var ute å mappet og kjørte,også... BÆM! der hoppet registret over.. bøyde ventiler osv..
danielo Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Nei. Er helt utrolig. Skjønner ikke hvorfor i faen registret hoppet over..
danielo Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 noen som har vært borti lignede? er rimelig sikker på at ventilene har smelt i stemplene.. men regreimen var ikke skadet såvidt jeg kan se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå