Gå til innhold

Oppdatere iDrive på E60

hasti12
 Share

Anbefalte innlegg

Har selv samme bil som deg og spurte BMW hva som skjedde med oppdatering. De sa:

Du vil få(får dem som ikke har det fra før) siste navigasjon med fullt verdenskart, dvd video, AUX og MP3 mulighet Og diverse andre små snacks. Men så til det store nedsiget: Prisen kom da på 22 000 NOK + diverse kostnader utenom. Så nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oppdatering på dette ja, regner med at bilen ikke har blitt oppdatert sia den var ny, bilen må inn på bmw verksted å oppdateres/programmeres, er ikke sikker på hva som er nytt.

må regne med at oppdatering av bilen din vil ta fra en halvtime til 3 timer om den aldri har blitt oppdatert før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke navi og dvd video, AUX og det jeg behøver ikke i bilen, det som er viktig for meg for jeg spille MP3?

det er kun BMW kan ta oppdater, eller noen kan gjøre det uten mom...

Er kun BMW som gjør dette ja, men ja ser poenget ditt, men som jeg sa du vil få -->muligheten til og se dvd, med at du skifter konsollen under temp. knappene til cd rom og dvd rom. Den muligheten har du ikke i dag. Får og si det veldig enkelt, når du ta en oppdatering på idriven så følger alle de funksjonene som jeg sa i forje svar med. Det var vertfall de BMW sa til meg for under 2mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...