Morstan Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Har lyst til å kjøpe BBS LM felger, noen som vet hvor det er greit å handle?. Er da til en e36, så gjør det ingenting om felgene bak er bredere enn foran. Fant ikke dette så kanskje noen har til salgs eller vet om nettsted/venn som selger? All hjelp blir satt stor pris på Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 http://www.autogrip.no http://www.performancealloys.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 www.gsbildeler.no har jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Takk for svar så på gs, men fant ikke disse jeg. Noen som vil finne direkte link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 GS selger ikke BBS LM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Da er det oppklart:-) får jeg lete videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 GS selger ikke BBS LM. Stemmer, men de selger BBS LM replicafelger, og det er kanskje godt nok for trådstarter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Ja var jo replicafelgene jeg tenkte på....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Jaggu rart BBS ikke gjør noe med slik kopiering... Jaja, glad jeg har ekte vare på min bil og ikke Kina-kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Ja, for meg er det greit nok med replica felger Har ingen utstillingsbil akkurat, men en bruksbil:D Med gåen vannpumpe nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Ja, for meg er det greit nok med replica felger Har ingen utstillingsbil akkurat, men en bruksbil:D Med gåen vannpumpe nå :/ Fins mye bedre BBS LM kopier en de GS har. Liten kant. Peneste kopifelgene jeg har sett er de sladjan har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Ja, for meg er det greit nok med replica felger Har ingen utstillingsbil akkurat, men en bruksbil:D Med gåen vannpumpe nå :/ Fins mye bedre BBS LM kopier en de GS har. Liten kant. Peneste kopifelgene jeg har sett er de sladjan har Må si meg enig i den! er helt fantastisk fin de til sladjan for å være replica..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Jeg har de samme. Fornøyd med de igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 hvor er de kjøpt henn da? takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 hvor er de kjøpt henn da? takk for svar =) KJøpt fra england. bmautosport.co.uk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå