matser`n Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 kom over en raklame film laget av bmw. her viser bmw hvorfor de er, the ultimate driving machine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 må se hele filmen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Haha digga den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 bra reklame det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Faen den var bare rå.. jeg forventa det litt egnetlig.. forventa og se en M5 suse forbi den "Thrust SSC??" men så nei da.. kamera bilen var bare en M5 lissom.. haha De som kommer på detta as.. de har sikkert beste jobben og så fett betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retardius Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Herlig . Awesome reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Klassisk den. Genial Meeen fryktelig overdreven, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Jeg som markedsføringsperson HÅPET på at det var denne du mente Jeg har en hobby som innebærer å se på kreative reklamer rundt omkring på nett. Og dette er så langt min absolutte favoritt Noe den har vært i hvertfall 5-6 år Rååååååååååååååååååå...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Meget bra, men skulle likt å se noen lukeparkere den bilen som filmes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå