liffi Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Vurderer da å selge stoffinteriøret mitt fremfor skinn. er ingen rifter eller skader på det, meget fint:) Følger også med ekstra benk å stol. Kom med bud, hvis noen vill ha dette:) har desverre kunn 2 bilder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Selges interiøret kun komplett eller også delvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Helst komplett;) hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 er intrissert i kun førerstol, vist den er heil og fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Jeg også, men har mest sannsylig fått tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hmm.. kan sjekke i garasjen i morgen! Tror jeg har en ekstra stol i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Bump it up! ingen som trenger fint stoff? dørsider, stoler, benk å rygg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Hmm.. kan sjekke i garasjen i morgen! Tror jeg har en ekstra stol i god stand funne førerstol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 hadde desverre bare en passasjerstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Da var alt interiør ute!! Selger det løst for di som er int. kom med fornuftige bud. slenger ut bilder i morgen eller lørdag.. Sender ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 er intrissert i førerstol vist du kan sende, men det orka du vell ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 nei, er ork å drive å pakke å sende stol.. koster litt å få sendt detta også?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 nei, er ork å drive å pakke å sende stol.. koster litt å få sendt detta også?! 250 kr trur æ det va, norges pakken eller noe;) ska ha for stolen vist gidder å sende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 kan sjekke posten hva di skal ha jeg, så gir jeg deg beskjed. veit ikke om jeg rekker det etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 okei, kjempe greier. men ska ha for stolen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå