Beh3motH Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Min E39.. Vil bare vise og høre meninger:) Planen er og bytte ut alle pynte lister til Svart lakert, og vurdert matt svart.. usikker atm. Mulig grillen og skal bli svart.. Den skal og få en liten senking, men blir ikke mye. Når utseende er ferdig så skal det bli mer power:) Plagdes litt me upload så legger in ekstra link... http://bildr.no/view/727438 http://bildr.no/view/727442 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Nice Så jeg denne i lakselv idag ? Lignet veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Skikkelig pen bil. Ettersom du spør etter meninger, så har jeg villa bytta ut hovedlyktene til Angel eyes lykter med sort bakgrunn. Hella sine er pene Ellers likte jeg bilen knallgodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Flott bil ja:) men som han sier bytt ut lyktene til Amrikanske front lykter. Behold grillen som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Alt svart og chrom lykter? det første jeg hadde gjort er iallefall å bytte ut frontlyktene! Shadowline kan bli tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beh3motH Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 wagon... Desverre:P Men den har vært der ofte:O Er angel eyes på an. SKu egentlig ha me svart bakgrunn.. Fikk tilsend feil.. Så fikk halv pris, etter vurdering var det ikke så ille som eg trudde så beholdt dem... samtidig som alllllllle andre har svart bakgrunn... lik nok andre biler som det er:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Er jo en grunn til at alle andre har det da Så jo ut som en pen bil ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Bytt ut de orange pærene med chrome pærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå