Gå til innhold

Skade på skinnsete E60 - kan nytt skinn kjøpes/monteres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Har fått en skade på førersete som er midlertidig reparert. Skaden er på venstre sidestøtte på ryggdelen av setet. Se bilde.

Noen som vet hvordan dette repareres. Er det mulig å kjøpe nytt skinn til øvre del av sete, og er det i tilfelle en stor jobb å bytte. :?:

ij2x5krf5u7yax2fjoiz.jpg

whrfflz8glf2o2ar68ij.jpg

Skrevet

Gikk fin å bytte dette på e30'n min hvertfall, da jeg byttet begge sidestøtter på førersetet. Den første plassen jeg spurte skulle de ha 4500,-, den andre plassen jeg hørte skulle han ha 1000,- kr så er visst litt forskjell fra plass til plass...

Ellers gikk jeg over setene med dynamix, og ble veldig fornøyd med det...

http://www.dynamixdyes.com/bmw.php

Skrevet
Gikk fin å bytte dette på e30'n min hvertfall, da jeg byttet begge sidestøtter på førersetet. Den første plassen jeg spurte skulle de ha 4500,-, den andre plassen jeg hørte skulle han ha 1000,- kr så er visst litt forskjell fra plass til plass...

Ellers gikk jeg over setene med dynamix, og ble veldig fornøyd med det...

http://www.dynamixdyes.com/bmw.php

Vet du om skinnet ble kjøpt som original bildel fra BMW?

Skrevet

Husker jeg ikke helt feil, så tror jeg faktisk GS selger disse originale trekkene. (Husker ikke om det var trekk eller hele sete deler). Men verdt å sjekke.

Skrevet

Ja, det er jo såpass mye feil på BMW med dertilhørende dårlig kvalitet på nesten alt, så man må jo kunne alt slikt for å kjøpe de dyre delene :)

Skrevet

Hør med en salmaker f.eks. Fairmont, det kan bli billigere enn å kjøpe hele trekket. De skaffer skinn i riktig farge og bytter kun på sidevangen.

• 3 weeks later...
Skrevet
Hør med en salmaker f.eks. Fairmont, det kan bli billigere enn å kjøpe hele trekket. De skaffer skinn i riktig farge og bytter kun på sidevangen.

Jeg fikk et tilbud fra Fairmont på 2000,- + mva inkl. skinn for denne jobben. Synes dere det er en grei pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...