Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men har du ikke bilder av rettinga?

+1. Skal ikke være negativ, ser bra ut. Men har vært borti ymse greier så hadde vært greit å sett ett bilde av prosessen bare for moro skyld egentlig :)

Skrevet
Va gått og stikk innom og se den var blitt "hel" igjen:)

Jepp, det samma her :)

Prioritere hellakkering sa du?
Nå må du gå for full pupp og kjøre på med hellakkering Haakjin! :D

Syns det er gøy å se at denne blir rettet. :)

Ja, jeg skulle gjerne ha gjort dette nå , men etter som jeg har en del andre planer og prioriteringer for denne bilen framover så får jeg bare kjøre med ny lakkert front å resten ser ut som ett dass desverre :( Kommer vel til å lage en egen tråd for denne når jeg har fått henta hjem alt jeg trenger og bilen er lakkert :)

Og jeg stemmer i!: Godt å se at denne blir hel igjen :):applause:

Takk for det! Føler det samma selv :)

Håper jeg kan stikke innom å se en dag også. :)

+1. Skal ikke være negativ, ser bra ut. Men har vært borti ymse greier så hadde vært greit å sett ett bilde av prosessen bare for moro skyld egentlig :)

Det håper jeg også RS-heggem :D

Til Pedi/Bjowii, dette er ikke noe ymse greier og jeg har mange bilder av rettinga, men jeg ser ikke noe grunn til å legge ut noe enda før bilen er grunnet/lakkert, å det var eneste bildet jeg hadde for hånd akkurat da :) Glemte å ta bilder når jeg var å inspiserte bilen :)

Mvh

Håkon

Skrevet

Du må få sendt meg de fleste bildene fra rettinga da Roger, så jeg får laget enn oppdatering på bilen :)

Jeg har ett dårlig bilde av lakk på bilen her da :D Men jeg skal få montert sammen bilen slik at jeg får kjørt den hjem nå snart, holder nemlig på å flytter lokale for tiden, så det kommer vell til å komme en ny tråd på bilen her etterhvert nå, siden jeg er verdensmester i å skifte biler til en hver tid så er denne tråden bare kaos! :)

wabf3xornu7iitlaqd2m.jpg

Mvh

Håkon

Skrevet
Liker utviklinga her altså :)

Det er bra :D

Me like! :)

Det er en ære :)

Har du begynt å innvie nytt verksted? Du må si fra om du skal gjøre noe en dag. Er hjemme hele uka her i alle fall :)

Jepp, ny bukk er kommet opp, ryddet skikkelig, holder på hverdag :D Skal komme meg til byen enten i morgen eller onsdag for å hente E28n og kanskje en del deler til fra goma :D

Skrevet

Såpass ja..! Send på ei melding en dag du er der da, så kommer jeg innom :)

Så forresten at du hadde henta hjula her.. Så greit ut eller? :)

Skrevet
Såpass ja..! Send på ei melding en dag du er der da, så kommer jeg innom :)

Så forresten at du hadde henta hjula her.. Så greit ut eller? :)

Skal gjøre det Jørgen! Jepp, helt greie brukshjul, overasket at de var så strøken også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...