RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Håper jeg kan stikke innom å se en dag også.
Gjest Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Men har du ikke bilder av rettinga? +1. Skal ikke være negativ, ser bra ut. Men har vært borti ymse greier så hadde vært greit å sett ett bilde av prosessen bare for moro skyld egentlig
Haakjin Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Va gått og stikk innom og se den var blitt "hel" igjen:) Jepp, det samma her Prioritere hellakkering sa du? Nå må du gå for full pupp og kjøre på med hellakkering Haakjin! Syns det er gøy å se at denne blir rettet. Ja, jeg skulle gjerne ha gjort dette nå , men etter som jeg har en del andre planer og prioriteringer for denne bilen framover så får jeg bare kjøre med ny lakkert front å resten ser ut som ett dass desverre Kommer vel til å lage en egen tråd for denne når jeg har fått henta hjem alt jeg trenger og bilen er lakkert Og jeg stemmer i!: Godt å se at denne blir hel igjen Takk for det! Føler det samma selv Men har du ikke bilder av rettinga? Håper jeg kan stikke innom å se en dag også. Men har du ikke bilder av rettinga? +1. Skal ikke være negativ, ser bra ut. Men har vært borti ymse greier så hadde vært greit å sett ett bilde av prosessen bare for moro skyld egentlig Det håper jeg også RS-heggem Til Pedi/Bjowii, dette er ikke noe ymse greier og jeg har mange bilder av rettinga, men jeg ser ikke noe grunn til å legge ut noe enda før bilen er grunnet/lakkert, å det var eneste bildet jeg hadde for hånd akkurat da Glemte å ta bilder når jeg var å inspiserte bilen Mvh Håkon
blækkbankarn Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 har masse bilder av rettinga jeg! hehehe
blækkbankarn Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 da er bilen et stort steg nermere ferdig! lakk er kommet på! bilder kommer!
Haakjin Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Du må få sendt meg de fleste bildene fra rettinga da Roger, så jeg får laget enn oppdatering på bilen Jeg har ett dårlig bilde av lakk på bilen her da Men jeg skal få montert sammen bilen slik at jeg får kjørt den hjem nå snart, holder nemlig på å flytter lokale for tiden, så det kommer vell til å komme en ny tråd på bilen her etterhvert nå, siden jeg er verdensmester i å skifte biler til en hver tid så er denne tråden bare kaos! Mvh Håkon
Haakjin Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Ett lite bilde av bakskjermen som ble opplakkert også
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Har du begynt å innvie nytt verksted? Du må si fra om du skal gjøre noe en dag. Er hjemme hele uka her i alle fall
Haakjin Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Liker utviklinga her altså Det er bra Me like! Det er en ære Har du begynt å innvie nytt verksted? Du må si fra om du skal gjøre noe en dag. Er hjemme hele uka her i alle fall Jepp, ny bukk er kommet opp, ryddet skikkelig, holder på hverdag Skal komme meg til byen enten i morgen eller onsdag for å hente E28n og kanskje en del deler til fra goma
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Såpass ja..! Send på ei melding en dag du er der da, så kommer jeg innom Så forresten at du hadde henta hjula her.. Så greit ut eller?
Haakjin Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Såpass ja..! Send på ei melding en dag du er der da, så kommer jeg innom Så forresten at du hadde henta hjula her.. Så greit ut eller? Skal gjøre det Jørgen! Jepp, helt greie brukshjul, overasket at de var så strøken også
jakobm5 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Gjør godt å se att denne er oppe å går igjen, gratulere med lakkert bil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå