Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gjør godt å se att denne er oppe å går igjen, gratulere med lakkert bil;)
Gjør godt å se att denne er oppe å går igjen, gratulere med lakkert bil;)

+1! Fint å se at det blir bil igjen :)

Jo, det gjorde virkelig det ja, men å se denne farga fersk, gjorde ikke at jeg fikk mindre lyst på hellakkering :D Takk for de :)

Skrevet
har masse bilder av rettinga jeg! hehehe

håpe det er endel mindre sparkel på denna enn på shultzen da..

Synes det er bra og på høytid att bilen endelig er ferdig retta. Og roger legger vell it bilder av rettinga og jeg vet han har tatt seg god tid og gjort dette bra. Så skal ikke schulzen diskuteres og forsøpple denne tråden da den er historie nå.

Mvh

Skrevet
har masse bilder av rettinga jeg! hehehe

håpe det er endel mindre sparkel på denna enn på shultzen da..

Synes det er bra og på høytid att bilen endelig er ferdig retta. Og roger legger vell it bilder av rettinga og jeg vet han har tatt seg god tid og gjort dette bra. Så skal ikke schulzen diskuteres og forsøpple denne tråden da den er historie nå.

Mvh

Hæ?

Skrevet

.......og jeg vet han har tatt seg god tid og gjort dette bra. Så skal ikke schulzen diskuteres og forsøpple denne tråden da den er historie nå.

Mvh

:applause:

Skrevet

for å si d sånn så er jeg vell ikke akkurat redd for å legge ut bilder av "opprettinga" å bilder kommer så snart mobilen min syns det er greit å overføre dem til pc`nkan ikke stikke under en stol at det ikke er brukt sparkel på bilen til håkon i og med det er brukte deler! retta opp en gammel skade på baksjermen også kan ikke sammenlignes med en viss annen bil! har tatt meg god tid å ikke kasta den sammen! å kalle det oppretting er vell kansje å dra dette langt! har byttet ut delen som var skadet! må da på forhånd beklage at bildekvaliteten ikke er 100% da jeg kun har brukt mobilkamera!

Skrevet
Yeah!!!
:headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:
Kanon!
:headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

+1 :D

Takk? :)

Roger har vel retta ett og annet blekket før, så dette blir nok bra :applause:

Venter spent på bilder :)

Enig med deg Eivind, jeg kan ikke klage på noe av det arbeidet som er utført her , og jeg har da fulgt med hele tiden, så hva andre mener om Roger får være deres sak, men jeg kan gå go for Roger at han er veldig flink med det han holder på med :)

Men er det noen som har trua på OZ futura på E28n til sommeren da?

a7y3ualglfqckkooz0gp.jpg

Mvh

Håkon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...