Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Meget mulig :) Har jo ikke vært brukt på 3-4år faktisk.. Får kjøre det skikkelig inn, så kommer det vel tenker jeg ;)

Jepp, vil si jeg har kjørt inn det apparatet nå, på na gamle opprusta bmwen min ;p Som kanskje for engangskyld bare blir gammel ;p

ser bra ut :D kos lakk ska du ha på bilen tilslutt ? :D

Skal ikke ha lakk, skal bare grunne den ;p

Skrevet

Da har jeg fått tatt siste rest i dørken også, så nå må jeg bare vente på at jeg får hjelp til å sette på avstiverne igjen, litt viktig at de står rett og da i forhold til stolfestene :D

Dette har jeg gjort på egenhånd alt sammen uten noe hjelp i heletatt, bare for og prøve, så resultatet ble deretter også, men det er tett og det blir ikke så godt visende der uansett.

gaui3xornokbx7622qrg.jpg

nr6w21qrzgd2oml5v4yc.jpg

cay6qgm3ridjclc1exiy.jpg

Liten flekk hjulbue bak høyre

c8nar4g6kb9jmko918r3.jpg

Har ellers bestilt meg div deler fra ebay idag, som jeg håper kommer om et par uker :D

Skrevet
Godt å se at du prøver selv Håkon, stå på!

Mener jeg så deg å stian på løkkemyra i dag? jeg kjørte e46 330

Takk for det :D Det var deg ja? Syns det var en liten søt gutt som satt bak rattet der ja :D Nybil? :D Fargen på den? Likte den syyykt godt :D

Skrevet

Spørs om ikke du skal få glassblåse litt deler for meg i vinter om jeg plukker fra hverandre E30`n ;) Fortsett flyten på innsatsen din, Håkon! :)

Skrevet

Takk for det :D Det var deg ja? Syns det var en liten søt gutt som satt bak rattet der ja :D Nybil? :D Fargen på den? Likte den syyykt godt :D

Ja, og jeg syns jeg så en liten fjomp som sto å sikkla :lol: . Blitt så korthåra. Neei, er nok han som satt på sin bil. For ny bil til meg det der. Ja den er veldig fin, godt utstyrt og bra stand, ville hatt ei annen leppe, andre hjul og mer senk :wink:

Nå skjønner jeg hvorfor du ikke gadd å ta buss hjem fra jobb! ser bra ut

Skrevet
Spørs om ikke du skal få glassblåse litt deler for meg i vinter om jeg plukker fra hverandre E30`n ;) Fortsett flyten på innsatsen din, Håkon! :)

Spørs om det ikke er noe artig i det heletatt da vettu :D Skal vell la seg ordne, om det ikke blir skole på meg nå da til høsten :s Prøver så godt jeg kan :P

Ja, og jeg syns jeg så en liten fjomp som sto å sikkla :lol: . Blitt så korthåra. Neei, er nok han som satt på sin bil. For ny bil til meg det der. Ja den er veldig fin, godt utstyrt og bra stand, ville hatt ei annen leppe, andre hjul og mer senk :wink:

Nå skjønner jeg hvorfor du ikke gadd å ta buss hjem fra jobb! ser bra ut

Korthåra? Har ikke klipt meg på to år sikkert? :P Ahh, ser den, såg ikke så nøye jeg :P

Hehe , skal ta toppen imorgen nå, kanskje jeg får planet den også ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...