bmwp0wer Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 ser bra ut kos lakk ska du ha på bilen tilslutt ?
Haakjin Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 Meget mulig Har jo ikke vært brukt på 3-4år faktisk.. Får kjøre det skikkelig inn, så kommer det vel tenker jeg Jepp, vil si jeg har kjørt inn det apparatet nå, på na gamle opprusta bmwen min ;p Som kanskje for engangskyld bare blir gammel ;p ser bra ut kos lakk ska du ha på bilen tilslutt ? Skal ikke ha lakk, skal bare grunne den ;p
Haakjin Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 klikka? du ska vel ha lakk på den ? Det er da lakk på den ;p
Haakjin Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Da har jeg fått tatt siste rest i dørken også, så nå må jeg bare vente på at jeg får hjelp til å sette på avstiverne igjen, litt viktig at de står rett og da i forhold til stolfestene Dette har jeg gjort på egenhånd alt sammen uten noe hjelp i heletatt, bare for og prøve, så resultatet ble deretter også, men det er tett og det blir ikke så godt visende der uansett. Liten flekk hjulbue bak høyre Har ellers bestilt meg div deler fra ebay idag, som jeg håper kommer om et par uker
BMW E30 325 Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Godt å se at du prøver selv Håkon, stå på! Mener jeg så deg å stian på løkkemyra i dag? jeg kjørte e46 330
Haakjin Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Godt å se at du prøver selv Håkon, stå på!Mener jeg så deg å stian på løkkemyra i dag? jeg kjørte e46 330 Takk for det Det var deg ja? Syns det var en liten søt gutt som satt bak rattet der ja Nybil? Fargen på den? Likte den syyykt godt
Haakjin Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Da har jeg fått Sandblåst og glassblåst en del deler.
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Spørs om ikke du skal få glassblåse litt deler for meg i vinter om jeg plukker fra hverandre E30`n Fortsett flyten på innsatsen din, Håkon!
BMW E30 325 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Takk for det Det var deg ja? Syns det var en liten søt gutt som satt bak rattet der ja Nybil? Fargen på den? Likte den syyykt godt Ja, og jeg syns jeg så en liten fjomp som sto å sikkla . Blitt så korthåra. Neei, er nok han som satt på sin bil. For ny bil til meg det der. Ja den er veldig fin, godt utstyrt og bra stand, ville hatt ei annen leppe, andre hjul og mer senk Nå skjønner jeg hvorfor du ikke gadd å ta buss hjem fra jobb! ser bra ut
Haakjin Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Spørs om ikke du skal få glassblåse litt deler for meg i vinter om jeg plukker fra hverandre E30`n Fortsett flyten på innsatsen din, Håkon! Spørs om det ikke er noe artig i det heletatt da vettu Skal vell la seg ordne, om det ikke blir skole på meg nå da til høsten :s Prøver så godt jeg kan Ja, og jeg syns jeg så en liten fjomp som sto å sikkla . Blitt så korthåra. Neei, er nok han som satt på sin bil. For ny bil til meg det der. Ja den er veldig fin, godt utstyrt og bra stand, ville hatt ei annen leppe, andre hjul og mer senk Nå skjønner jeg hvorfor du ikke gadd å ta buss hjem fra jobb! ser bra ut Korthåra? Har ikke klipt meg på to år sikkert? Ahh, ser den, såg ikke så nøye jeg Hehe , skal ta toppen imorgen nå, kanskje jeg får planet den også ;p
Haakjin Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 flotte felga ! Takk for det , blir helt greie de ja, når jeg får på litt mindre dekk ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå