GøranSB Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Må si du står på, likerrr må vel ta meg en tur å se en dag igjen!
Haakjin Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Må si du står på, likerrr må vel ta meg en tur å se en dag igjen! Takk for det det må du gjøre vettu
Haakjin Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Det har skjedd meget lite her, men har fått tak i noen deler til også ;p Så får legge ut bilder av det foreløpig. Nye tåkelys Antrasitt gulvtrekk Svart skinndørtrekk Kjekk liten oljekjøler Orginale shadowline lister
Haakjin Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Ebay, tok meg 5 dager før jeg fikk den
Haakjin Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 http://pistonheads.co.uk/sales/largepic ... ¤t=1 Hva i alle dager heter denne fargen? Nå har jeg offiselt bestemt meg for denne fargen, vet ikke når det blir enda, men denne SKAL jeg ha! Så håper ingen velger denne før meg nå (a)
tordah Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 hmm, kan det være agave green ? Agave green er lysere enn den fargen der.. likner kanskje litt mer på Oxford green?
GøranSB Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 hmm, kan det være agave green ? Agave green er lysere enn den fargen der.. likner kanskje litt mer på Oxford green? jaa, du sier noe der pen farge uansett på den touringen, tror den kommer til å passe bra på din håkon !
Haakjin Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Okei! Regner med det er oxford green ja Tror det kommer til å passe meget bra jeg Men nå kom jeg på en ting, er det kanskje denne fargen den e30n med alpina fronten har? den dønnstrøkene?
BMW E30 325 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 lagungrønn, et eller annet heter den fargen på den e30en
Haakjin Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Okei, men tror jeg går for oxford green jeg da ...
Haakjin Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Men det kan da ikke være oxford green eller da? Virker ikke sånn når jeg søker på bilder på google hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå